Gościem specjalnym konferencji Polish Luxury Market Summit 2016 będzie Michał Niemczycki, polski przedsiębiorca i biznesmen, syn Zbigniewa Niemczyckiego i Katarzyny Frank Niemczyckiej.
Niemczycki wystąpi w roli eksperta rynku dóbr luksusowych i weźmie udział w panelu dyskusyjnym pod tytułem „Komunikacja marek luksusowych” wspólnie z Małgorzatą Węgierek, CEO Havas Media Group, Małgorzatą Cecherz-Kowalską, dyrektor marketingu BMW Group Polska, Wojtkiem Jeżowskim, CEO i szefem kreatywnym agencji content-video Black Rabbit oraz Joanną Łodygowska, szefową działu komunikacji Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.
Dyskutujący postarają się wyjaśnić, czym jest marka luksusowa, jakie warunki musi spełnić produkt luksusowy oraz jak komunikować markę luksusową i prowadzić dla niej działania marketingowe. Moderatorem dyskusji będzie Anna Szubrycht, ekspert Luxurydaily.com oraz właściciel firmy Chic Being, zajmującej się konsultingiem dla marek luksusowych.
Michał Niemczycki to polski biznesmen i przedsiębiorca z ponad 12-letnim doświadczeniem w biznesie. Twórca marki Voda Naturalna – pierwszej polskiej wody źródlanej i funkcjonalnej premium. Współzałożyciel marki Freebee (New Media Ventures) – cyfrowej platformy lojalnościowej. Od 2015 r. wiceprezes zarządu ds. Nowych Inwestycji Curtis Development. Członek Rady Programowej BIG DATA: Think BIG CEE Congress. Pomysłodawca i organizator cyklicznej imprezy charytatywnej „Ubieramy Vodę”, łączącej świat biznesu, sztuki i mediów. Studiował w School of Theatre, Film & Television na University of Californa in Los Angeles (UCLA), w North Carolina School of the Arts (NCSA) School of Filmmaking oraz zarządzanie w Ohio University.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.