niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMikołaj Grzelak i Adam Maj zwycięzcami drugiej edycji konkursu The Next Gen...

Mikołaj Grzelak i Adam Maj zwycięzcami drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR

Mikołaj Grzelak i Adam Maj z agencji Dfusion communication wygrali drugą edycję konkursu The Next Gen of PR. Zwycięzcy będą reprezentowali Polskę podczas międzynarodowych finałów organizowanych przez ICCO (The International Communications Consultancy Organisation).

Do konkursu dla specjalistów z branży PR poniżej 35 roku życia, zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations, zgłosiło się 31 dwuosobowych zespołów. Duety miały 48 godzin na stworzenie prac konkursowych, które następnie zaprezentowały osobiście przed ośmioosobowym Jury, pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego, Managing Partnera w Lighthouse i prezesa ZFPR.

Zadaniem każdego zespołu było przygotowanie kompleksowej koncepcji działań PR promujących najnowszy smartfon OnePlus. Stworzone kampanie Jury oceniało według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt.

Jury przyznało również trzy wyróżnienia, które otrzymali: Emilia Sala i Michaj Sodolski oraz Natalia Cieplińska i Patrycja Zgorzałek z agencji SEC Newgate CEE, a także Agnieszka Prokopowicz i Aneta Filipiak z agencji Komunikacja Plus PR.

Michaj Sodolski i Emilia Sala

Natalia Cieplińska i Patrycja Zgorzałek

Agnieszka Prokopowicz i Aneta Filipiak

Zwieńczeniem tegorocznego rozdania nagród była debata „Coraz dalej. Budowanie zrównoważonej przyszłości w branży technologicznej”.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj