Shakira w swoim nowym singlu komentuje rozstanie z Pique i śpiewa o „zamianie Ferrari na Twingo i Rolexa na Casio”. Marki wspomniane w piosence zyskały milionowe zasięgi – podaje Instytut Monitorowania Mediów.
12 stycznia 2023 roku kolumbijska piosenkarka Shakira we współpracy z Bizarrapem opublikowała utwór, w którym nawiązuje do szeroko komentowanego ostatnio w showbiznesie rozstania z piłkarzem Gerardem Pique.
W drugiej zwrotce piosenki Shakira śpiewa „Zamieniłeś Ferrari na Twingo, zamieniłeś Rolexa na Casio”. Niektóre marki postanowiły wykorzystać fakt „wystąpienia” w utworze w kreatywny sposób, co nie pozostało bez echa w mediach.
Czytaj więcej: Marki odpowiadają na najnowszą piosenkę Shakiry
Casio reaguje na publikacje o Shakirze w social mediach
Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, jaką wartość wygenerowały medialne publikacje o markach Casio i Twingo. W okresie 11-20 stycznia 2023 roku ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 11 mln zł.
IMM podaje, że łącznie w mediach pojawiło się 2,5 tys. publikacji o Twingo i Casio. W większości były to artykuły w portalach internetowych, które stanowiły 65 proc. wszystkich materiałów. Pojawiło się także ponad 900 postów w mediach społecznościowych, z czego 51 proc. wszystkich wzmianek umieszczono na Twitterze.
(mb)