Mindspot Communication & Media nawiązało współpracę ze Star Shine Global, agencją odpowiedzialną za strategię marketingową dla marki JIMMY w Polsce. W październiku 2024 roku Mindspot włączył się do realizacji działań marketingowych na rzecz producenta nowoczesnych rozwiązań w segmencie urządzeń gospodarstwa domowego.
W ramach współpracy Mindspot i Star Shine Global odpowiadają za kompleksową realizację działań marketingowych, w tym zarządzanie relacjami z mediami, organizację eventów, prowadzenie kanałów społecznościowych, współpracę z influencerami oraz kampanie performance.
Celem wspólnych działań jest zbudowanie wyraźnej obecności marki JIMMY na polskim rynku i umocnienie jej pozycji jako lidera innowacji technologicznych.
Za realizację działań na rzecz klienta z ramienia Mindspotu odpowiada zespół pod kierownictwem Juliusza Kornaszewskiego, Managing Directora.
Agencja pozyskała klienta w ramach działań new business. Strony nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę. (kn)