Ministerstwo Klimatu i Środowiska szuka realizatora ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej Polskim Parkom Narodowym, w której ma wziąć udział influencer.
Zadaniem twórcy będzie przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz trzech materiałów filmowych i fotorelacji promujących parki narodowe. Materiały te zostaną wykorzystane w działaniach edukacyjnych w mediach społecznościowych oraz będą rozpowszechnione we współpracy z MEN w szkołach.
Przygotowane i wyemitowane przez influencera materiały będą mieć charakter spontanicznej relacji z perspektywy turysty, który nie jest ekspertem w tematyce przyrody i jej ochrony, ale poznaje je w trakcie wypraw i dzieli się nimi z widzami. Relacje będą zawierać praktyczne porady dotyczące funkcjonowania parków, informacje o atrakcjach i udogodnieniach dla turystów.
Kampania ma wygenerować zasięg co najmniej 1,6 mln odbiorców dla trzech filmów powstałych w ramach zamówienia (na tydzień przed terminem zakończenia umowy). Materiały będą opublikowanie w mediach społecznościowych na co najmniej dwóch kanałach własnych influencera.
Głównym celem kampanii będzie promowanie Parków Narodowych jako sieci obszarów istotnych dla ochrony dziedzictwa przyrodniczego i kulturowego będących jednocześnie szczególną atrakcją turystyczną.
Termin realizacji kampanii to 28 tygodni od dnia podpisania umowy. Wycenę można przesyłać do 10 marca 2023 do końca dnia.
Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)