Wraz z rozszerzeniem oferty prowadzonych działań Mint Media zdecydowało się na zmianę identyfikacji wizualnej. Po dziewięciu latach agencja wprowadziła nowe logo i litografię. Zmiany objęły także wygląd strony internetowej.
Poprzednie logo Mint Media
„Tworząc tę identyfikację wizualną chcieliśmy stworzyć coś nowego, jednocześnie nie odcinając się zupełnie od tej, która towarzyszy nam od momentu powstania. Niemniej jednak, poszerzając nasze kompetencje zależało nam na nowoczesnym, odświeżonym wizerunku, który podkreśli nasz rozwój. Uważamy że ta identyfikacja, wraz z nową, funkcjonalną stroną podkreśli charakter naszej marki” – wyjaśnia Krzysztof Zawadzki, Head of Design Mint Media.
Rebranding, jak wynika z informacji prasowej, przeprowadzono, by wzmocnić pozycję firmy na rynku agencji zajmujących się kompleksowymi działaniami z zakresu digital i mediów społecznościowych.
Agencja rozszerza kompetencje w obszarze marketingu 360 oraz rozbudowuje strategię działań, opierając się na synergii z innymi spółkami funduszu KnowledeHub, do którego należy – czytamy w komunikacie prasowym. (mf)