Już 17 czerwca 2019 roku swoją premierę będzie miała książka Richa Leigha „Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?”. Publikacja, która ukaże się nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN, wyjaśnia mity istniejące wewnątrz i na zewnątrz branży PR.
Zdaniem autora opinia publiczna nadal nie wie, czym jest PR i czym na co dzień zajmują się PR-owcy. Powoduje to wiele nieporozumień i stwarza błędne założenia na temat branży, takie jak popularne „nieważne, jak mówią, ważne żeby mówili”. Książka jest przewodnikiem dla studentów, przedsiębiorców oraz PR-owców, rozwiewającym wątpliwości dotyczące public relations.
„Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor krok po kroku przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką” – komentuje Bartosz Milczarczyk, wiceprezes Polskiego Stowarzyszenia PR.
Rich Leigh – od wielu lat związany z branżą PR. Założyciel i dyrektor firmy Radioactive PR. Współpracował z największymi markami i organizacjami, takimi jak IKEA, Just-Eat, Premier Inn, National Gallery, Paddy Power i wiele innych. Nominowany do UK Social Media Communications Awards jako „the brightest young social media communicator”. Prowadzi blog PRexamples.com poświęcony najlepszym działaniom PR-owym.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji. (ak)