piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności„Moda odpowiedzialna i odpowiedzialnie o modzie”. Kolejne spotkanie z cyklu „Komunikacja marketingowa...

„Moda odpowiedzialna i odpowiedzialnie o modzie”. Kolejne spotkanie z cyklu „Komunikacja marketingowa w modzie” już 26 lutego

„Moda odpowiedzialna i odpowiedzialnie o modzie” – taki tytuł nosi czwarty wykład z cyklu „Komunikacja marketingowa w modzie”, którego organizatorami się Aliganza Fashion Agency i szkoła wyższa VIAMODA. Najbliższe spotkanie odbędzie się 26 lutego 2020 roku w Warszawie.

Wykład o tym, jak tworzyć „z pełną świadomością istoty rzeczy” treść komunikatów o produktach mody, wpisanych w ideę sustainability fashion, poprowadzi dr inż. Marzanna Lesiakowska-Jabłońska, prorektor ds. dydaktycznych VIAMODA.

Wykład będzie poświęcony kluczowym aspektom odpowiedzialnej mody, wpisanej w ideę produkcji zrównoważonej. W czasie wydarzenia zostanie wyjaśniona istota problemów związanych z surowcami, materiałami i procesami produkcji odzieży. Szczególny nacisk zostanie położony na właściwe rozumienie rozwoju nowoczesnych technologii wytwarzania tekstyliów i ubiorów – omówione zostaną ich rzeczywiste wady i zalety. Zaprezentowane zostaną także częste błędy w opisach i komunikowaniu produktów mody, które są niekiedy sprzeczne z obowiązującym prawem, a często nie sięgają istoty zagadnienia lub nawet wprowadzają w błąd. Obalone zostaną także fałszywe opinie o wybranych produktach, surowcach i materiałach odzieżowych.

Cykl spotkań skierowany jest do pracowników agencji PR, kreatywnych i reklamowych, do osób, które pracują w branży mody lub lifestyle albo chciałby rozpocząć w nich pracę, planują założyć firmę z obszaru mody i zbudować jej strategię komunikacji lub pracują w pokrewnych branżach i są zainteresowane współpracą z markami modowymi, dlatego chcą zrozumieć ich mechanizmy działania.

Wydarzenie odbędzie się o godzinie 10:30 w przestrzeni Mindspace (ul. Koszykowa 61, Warszawa). Liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy. Można ich dokonać na stronie!

PRoto.pl jest patronem wydarzenia. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj