#MojePięknoMojaHistoria – to tytuł nowej kampanii marki Dove, której celem jest wspieranie Polek w uwolnieniu się od presji bycia idealną i pokazanie, że każda kobieta jest piękna, niezależnie od promowanych w mediach kanonów dotyczących wyglądu.
Na zlecenie marki Dove przeprowadzono badanie na reprezentatywnej próbie 508 kobiet, w wieku 15-55 lat z całej Polski. Wyniki pokazały, że osiem na dziesięć kobiet chce wyglądać jak najlepiej, ale zaledwie dwie na dziesięć respondentek przyznało, że czują się piękne.
W ramach kampanii wizerunkowej marki stworzono spoty przedstawiające historie sześciu Polek, które „czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna” – czytamy na stronie Dove.
Za kreację kampanii odpowiada agencja AdValue. Spoty udostępniono w internecie, m.in. na Facebooku oraz Instagramie. Zaplanowano również współpracę z influencerami oraz emisję telewizyjną. (jg)
Zdjęcie główne: youtube.com/ Dove Polska