Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
#MojePięknoMojaHistoria – nowa kampania marki Dove. #mojepięknomojahistoria – to tytuł nowej kampanii marki dove, której celem jest wspieranie polek w uwolnieniu się od presji bycia idealną i pokazanie, że każda kobieta jest piękna, niezależnie od promowanych w mediach kanonów dotyczących wyglądu. na zlecenie marki dove przeprowadzono badanie na reprezentatywnej próbie 508 kobiet, w wieku 15-55 lat z całej polski. wyniki pokazały, że osiem na dziesięć kobiet chce wyglądać jak najlepiej, ale zaledwie dwie na dziesięć respondentek przyznało, że czują się piękne. w ramach kampanii wizerunkowej marki stworzono spoty przedstawiające historie sześciu polek, które „czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna” – czytamy na stronie dove. za kreację kampanii odpowiada agencja advalue. spoty udostępniono w internecie, m.in. na facebooku oraz instagramie. zaplanowano również współpracę z influencerami oraz emisję telewizyjną. (jg). zdjęcie główne: youtube.com/ dove polska.
#MojePięknoMojaHistoria – to tytuł nowej kampanii marki Dove, której celem jest wspieranie Polek w uwolnieniu się od presji bycia idealną i pokazanie, że każda kobieta jest piękna, niezależnie od promowanych w mediach kanonów dotyczących wyglądu.
Na zlecenie marki Dove przeprowadzono badanie na reprezentatywnej próbie 508 kobiet, w wieku 15-55 lat z całej Polski. Wyniki pokazały, że osiem na dziesięć kobiet chce wyglądać jak najlepiej, ale zaledwie dwie na dziesięć respondentek przyznało, że czują się piękne.
W ramach kampanii wizerunkowej marki stworzono spoty przedstawiające historie sześciu Polek, które „czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna” – czytamy na stronie Dove.
Za kreację kampanii odpowiada agencja AdValue. Spoty udostępniono w internecie, m.in. na Facebooku oraz Instagramie. Zaplanowano również współpracę z influencerami oraz emisję telewizyjną. (jg)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
#MojePięknoMojaHistoria – nowa kampania marki Dove. #mojepięknomojahistoria – to tytuł nowej kampanii marki dove, której celem jest wspieranie polek w uwolnieniu się od presji bycia idealną i pokazanie, że każda kobieta jest piękna, niezależnie od promowanych w mediach kanonów dotyczących wyglądu. na zlecenie marki dove przeprowadzono badanie na reprezentatywnej próbie 508 kobiet, w wieku 15-55 lat z całej polski. wyniki pokazały, że osiem na dziesięć kobiet chce wyglądać jak najlepiej, ale zaledwie dwie na dziesięć respondentek przyznało, że czują się piękne. w ramach kampanii wizerunkowej marki stworzono spoty przedstawiające historie sześciu polek, które „czują się piękne, ponieważ same definiują swoje pojęcie piękna” – czytamy na stronie dove. za kreację kampanii odpowiada agencja advalue. spoty udostępniono w internecie, m.in. na facebooku oraz instagramie. zaplanowano również współpracę z influencerami oraz emisję telewizyjną. (jg). zdjęcie główne: youtube.com/ dove polska.