poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMoliera2 przechodzi rebranding

Moliera2 przechodzi rebranding

Multibrandowy dom mody Moliera2 wprowadza nową identyfikację wizualną. Nowy logotyp ma kolor czarny. Jak komunikuje marka, jest bardziej nowoczesny. Odświeżeniu uległa też strona internetowa sklepu. Zmiany widoczne są także w  palecie kolorystycznej opakowań produktów.

Rebranding ma związek z nową strategią marki, mającą na celu poszerzenie grupy docelowej nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jak komunikuje firma, zmiany wizerunkowe podyktowane są nowymi potrzebami klientów oraz wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu.

Prace nad rebrandingiem rozpoczęły się w grudniu 2021 roku, a przygotowaniem identyfikacji zajął się zespół Moliera2. (bs)

Poprzednie logo

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj