W sierpniu 2023 roku Monika Czaplicka i Grzegorz Miecznikowski poinformowali o utworzeniu agencji marketingu inkluzywnego Priders
Agencja została utworzona w celu promowania inkluzywności, różnorodności i równości we wszystkich dziedzinach komunikacji marketingowej.
W ofercie Priders są m.in. usługi takie jak tworzenie strategii marketingowej, kreacja treści, planowanie i realizacja kampanii reklamowych czy analiza danych i PR.
Działania agencji obejmą również prowadzenie badań i tworzenie raportów, a także współpraca z firmami, organizacjami pozarządowymi, influencerami i dziennikarzami.
Grzegorz Miecznikowski funkcjonuje w branży marketingowej od 12 lat. Prowadzi szkolenia z LinkedIna oraz social sellingu. Jest współautorem poradnika dla mediów „Jak mówić i pisać o osobach LGBT+”.
Monika Czaplicka jest blogerką, specjalistką od social sellingu, komunikacji i kryzysów. Prowadzi szkolenia na temat social mediów, udziela konsultacji w zakresie doradztwa cyfrowego, a także jest CEO agencji social media Wobuzz. (zd)