24 lipca 2024 roku o godzinie 12:00 odbędzie się szkolenie online zatytułowane „Monitoring mediów w praktyce”, które organizuje Instytut Monitorowania Mediów.
Spotkanie poświęcone będzie temu, jak efektywnie wykorzystywać narzędzia do monitoringu mediów. Eksperci przedstawią to na przykładzie Platformy IMM. Wydarzenie poprowadzą Miłosz Sieradzki, specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży, oraz Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w IMM.
Podczas wydarzenia będzie mowa m.in. o:
- korzyściach, jakie przynosi monitoring mediów,
- kluczowych funkcjonalnościach Platformy IMM,
- interpretacji i analizie wyników monitoringu,
- innych narzędziach przydatnych w pracy PR-owca i marketera.
Szkolenie skierowane jest zarówno dla obecnych klientów IMM, jak i wszystkich innych osób pracujących w szeroko pojmowanej branży komunikacyjnej, które chciałyby poznać praktyczne aspekty monitoringu mediów.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy przez stronę.