W październiku 2023 roku More communications agency dołączyło do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – organizacji zrzeszającej około 230 firm z branży internetowej, m.in. portale internetowe czy sieci reklamowe.
Agencja, która jest obecna na rynku od 15 lat, oferuje działania z zakresu public relations, content marketingu i digitalu.
Jak mówi Jakub Zajdel, CEO agencji, firma od lat należy do międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations IPREX Global Communication oraz do Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Teraz chce zaangażować się w rozwój branży reklamowej. „Przystąpienie do IAB Polska jest kolejnym efektem realizowanej strategii rozwoju firmy. Posiadanie wpływu na funkcjonowanie branży, w której działamy, oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi ekspertami rynku to dla nas bardzo ważne kwestie” – podkreśla Zajdel.
Spośród agencji z branży PR do IAB należą już Monday Group, Solski Communications czy Lightscape. (mb)