W ostatnich dniach w mediach pojawiły się liczne publikacje oraz reakcje internautów na informację, że firma kurierska InPost zabrania odmieniania nazwy swoich automatów „Paczkomat”.
Głos w sprawie zabrał prezes firmy, Rafał Brzoska, który opublikował wideo, w którym wyjaśnia, jaki był zamysł firmy, i dementuje, by zabraniała ona klientom odmieniania nazwy własnej automatu paczkowego.
Czytaj też: Co z odmianą słowa „Paczkomat”? InPost zabiera głos
Na całą sytuację zareagowały już znane marki, miasta oraz instytucje, które wzajemnie oznaczają się w postach w mediach społecznościowych oraz informują, jak odmieniać ich nazwy. Wpisy dodały m.in. agencje GetHero i Personal PR, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Radio Złote Przeboje, Meloradio, oraz marki takie jak: Biedronka, Żabka, Jysk, IKEA, HalfPrice czy CCC. Głos zabrało również ZOO Wrocław, Miasto Gdańsk i Starogard.
Źródło: facebook.com/GetHeroPL
Źródło: facebook.com/personal.pr
Źródło: facebook.com/polskipr
Źródło: facebook.com/BiedronkaCodziennie
Źródło: facebook.com/IKEApl
Źródło: facebook.com/JYSK.polska
Źródło: facebook.com/zabkapolska
Źródło: facebook.com/cccshoesbags
Źródło: facebook.com/HalfPrice.Polska
Źródło: facebook.com/mBank.Polska
Źródło: facebook.com/zloteprzeboje
Źródło: facebook.com/meloradio
Źródło: facebook.com/wroclawskiezoo
Źródło: facebook.com/gdansk
Źródło: facebook.com/starogard
W obronie InPostu stanęła natomiast platforma Receptomat, zajmująca się wystawianiem e-recept.
Źródło: facebook.com/Receptomat
(bs)