Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Multi Communications z PR-em Huawei Polska. agencja ma zająć się doradztwem strategicznym i działaniami public relations dla trzech grup biznesowych producenta elektroniki – carrier, enterprise i consumer. multi communications zajmie się komunikacją wszystkich rodzajów produktów konsumenckich huawei. firma mariusza plebana ma zadbać o relacje z mediami i blogerami oraz lokowaniem sprzętów marki w kluczowych mediach. będzie także wspierać organizację m.in. konferencji prasowych czy briefingów. agencja ma zająć się również komunikacją korporacyjną huawei. oprócz doradztwa strategicznego, będzie odpowiadać za wspieranie programów csr realizowanych w polsce oraz bieżące media relations. podobnie jak w przypadku komunikacji produktowej, multi communications będzie pomagać przy organizacji eventów branżowych i innych. multi communications pozyskało nowego klienta w ramach przetargu. strony nie informują jednak, na jak długo podpisano umowę ani ile agencji brało udział w konkursie. działania public relations dla huawei polska poprzednio koordynowała agencja ogilvy pr. (mp).
Agencja ma zająć się doradztwem strategicznym i działaniami public relations dla trzech grup biznesowych producenta elektroniki – Carrier, Enterprise i Consumer.
Multi Communications zajmie się komunikacją wszystkich rodzajów produktów konsumenckich Huawei. Firma Mariusza Plebana ma zadbać o relacje z mediami i blogerami oraz lokowaniem sprzętów marki w kluczowych mediach. Będzie także wspierać organizację m.in. konferencji prasowych czy briefingów.
Agencja ma zająć się również komunikacją korporacyjną Huawei. Oprócz doradztwa strategicznego, będzie odpowiadać za wspieranie programów CSR realizowanych w Polsce oraz bieżące media relations. Podobnie jak w przypadku komunikacji produktowej, Multi Communications będzie pomagać przy organizacji eventów branżowych i innych.
Multi Communications pozyskało nowego klienta w ramach przetargu. Strony nie informują jednak, na jak długo podpisano umowę ani ile agencji brało udział w konkursie. Działania public relations dla Huawei Polska poprzednio koordynowała agencja Ogilvy PR.
(mp)