LinkedIn testuje nowy wygląd linków – informuje socialmediatoday.com. Obecnie serwis społecznościowy sprawdza dwie ich wersje.
Jak czytamy, pierwszą możliwość odkrył Ryan Own Gibson – na Twitterze informację o niej opublikował Matt Navarra. Linki miałyby być dopasowywane kolorystycznie do wyglądu zdjęcia, jakie pojawia się na podglądzie załączonego artykułu. W podobny sposób w 2017 roku testował je Facebook, który ostatecznie nie zdecydował się na ich wprowadzenie – zauważa źródło.
Źródło: twitter.com/MattNavarra
Drugą możliwością, jaką odkryło źródło, jest pokazywanie tytułu linku na zdjęciu, którym opatrzony jest załączony artykuł. Do tej pory tytuł znajdował się poniżej.
Źródło: socialmediatoday.com
Jak zauważa źródło, wybór tej drugiej opcji może oznaczać problemy związane z brandingiem. Zdaniem socialmediatoday.com, jest również wiele obrazów, które będą wyglądały gorzej, gdy ich część będzie zasłonięta tekstem. (ak)