Agencja Partner of Promotion została nagrodzona za działania PR w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2008. Agencja otrzymała brąz za kampanię „Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers”, realizowaną dla firmy Procter&Gamble. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Active Advertising, podkategorii Public Relations. Podkategorię tę organizator stworzył po raz pierwszy w tym roku. Udział w konkursie jest płatny – wpisowe kosztuje 300 zł, zgłoszenie w kategorii actice advertising – 1000 zł. W tym roku w kategorii Active Advertising/podkategorii Działania PR zgłoszono 4 projekty: dwa z agencji PR, jedno z agencji reklamowej oraz jedno zgłoszone przez klienta. Jury nie ma obowiązku przyznawania nagród w każdej podkategorii.
KTR przyznaje swoje nagrody od pięciu lat. Prace mogą zgłaszać agencje reklamowe, BTL, PR-owskie, domy mediowe, jak również bezpośrednio klienci.
Nagrody przyznawane są w 9 kategoriach Reklama Print/Outdoor, Reklama TV/Radio; Active Advertising; Design; Warsztat TV i Ilustracja i fotografia oraz Media Interaktywne i Kampania.. w tym roku nadesłano 624 zgłoszenia.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie.