Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nagrody Employer Branding Stars przyznane. nagrody employer branding stars przyznane – znamy już najlepsze działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie polski w ostatnim roku. zwycięzców wyłoniono 13 czerwca 2012 w warszawie podczas konferencji hrcamp „rekrutacyjne rewolucje”. udział w konkursie wzięło 20 firm, które zgłosiły łącznie 45 prac w ramach 6 kategorii. prace ocenił zespół ekspertów z polski i zagranicy, specjalizujących się w zagadnieniach budowania wizerunku pracodawcy, marketingu, rekrutacji oraz hr. jury uwzględniało trzy kryteria: strategię, realizację oraz efekty. w każdej z kategorii została przyznana nagroda oraz wyróżnienie. ponadto, jedna z kampanii została nagrodzona wyróżnieniem specjalnym. oto zwycięzcy i edycji employer branding stars:. – najlepsza kampania employer branding. zwycięzca: ernst & young („zacznij poziom wyżej”). wyróżnienie: pwc („grasz o staż) oraz pzu („nie tłumacz gdzie pracujesz”). – najlepsza wewnętrzna kampania employer branding. zwycięzca: nutricia („catch the wind”). wyróżnienie: nutricia („wolontariusze hope”) oraz grupa żywiec („jasny pełny. start”). – najlepsza strona kariery. zwycięzca: eurobank. wyróżnienie: british american tobacco oraz grupa żywiec. – najlepsze ogłoszenie / profil rekrutacyjny. zwycięzca: k2 internet („copywriterka”). – najlepsze wykorzystanie social media. zwycięzca: ernst & young („zacznij poziom wyżej”). wyróżnienie: danone („praca@danone”) oraz sii („tech challenge”). – najlepsze wydarzenie offline. zwycięzca: deloitte („students expedition”). wyróżnienie: ernst&young (pufy „tu jest twoje miejsce” oraz akcja „moc intensywnej. kariery”). – wyróżnienie specjalne. zwycięzca: pzu („nie tłumacz gdzie pracujesz”). proto.pl patronowało wydarzeniu.
Nagrody Employer Branding Stars przyznane – znamy już najlepsze działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w ostatnim roku. Zwycięzców wyłoniono 13 czerwca 2012 w Warszawie podczas konferencji HRcamp „Rekrutacyjne Rewolucje”.
Udział w konkursie wzięło 20 firm, które zgłosiły łącznie 45 prac w ramach 6 kategorii. Prace ocenił zespół ekspertów z Polski i zagranicy, specjalizujących się w zagadnieniach budowania wizerunku pracodawcy, marketingu, rekrutacji oraz HR. Jury uwzględniało trzy kryteria: strategię, realizację oraz efekty. W każdej z kategorii została przyznana nagroda oraz wyróżnienie. Ponadto, jedna z kampanii została nagrodzona wyróżnieniem specjalnym.

Oto zwycięzcy I edycji Employer Branding Stars:
– Najlepsza kampania employer branding
Zwycięzca: Ernst & Young („Zacznij poziom wyżej”)
Wyróżnienie: PwC („Grasz o staż) oraz PZU („Nie tłumacz gdzie pracujesz”)
– Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding
Zwycięzca: NUTRICIA („Catch the wind”)
Wyróżnienie: NUTRICIA („Wolontariusze HOPE”) oraz Grupa Żywiec („Jasny pełny
start”)
– Najlepsza strona kariery
Zwycięzca: eurobank
Wyróżnienie: British American Tobacco oraz Grupa Żywiec
– Najlepsze ogłoszenie / profil rekrutacyjny
Zwycięzca: K2 Internet („Copywriterka”)
– Najlepsze wykorzystanie social media
Zwycięzca: Ernst & Young („Zacznij poziom wyżej”)
Wyróżnienie: Danone („Praca@Danone”) oraz Sii („Tech Challenge”)
– Najlepsze wydarzenie offline
Zwycięzca: Deloitte („Students Expedition”)
Wyróżnienie: Ernst&Young (Pufy „Tu jest twoje miejsce” oraz Akcja „Moc intensywnej
kariery”)
– Wyróżnienie specjalne
Zwycięzca: PZU („Nie tłumacz gdzie pracujesz”)

PRoto.pl patronowało wydarzeniu.