Nagrody Employer Branding Stars przyznane – znamy już najlepsze działania z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w ostatnim roku. Zwycięzców wyłoniono 13 czerwca 2012 w Warszawie podczas konferencji HRcamp „Rekrutacyjne Rewolucje”.
Udział w konkursie wzięło 20 firm, które zgłosiły łącznie 45 prac w ramach 6 kategorii. Prace ocenił zespół ekspertów z Polski i zagranicy, specjalizujących się w zagadnieniach budowania wizerunku pracodawcy, marketingu, rekrutacji oraz HR. Jury uwzględniało trzy kryteria: strategię, realizację oraz efekty. W każdej z kategorii została przyznana nagroda oraz wyróżnienie. Ponadto, jedna z kampanii została nagrodzona wyróżnieniem specjalnym.
Oto zwycięzcy I edycji Employer Branding Stars:
– Najlepsza kampania employer branding
Zwycięzca: Ernst & Young („Zacznij poziom wyżej”)
Wyróżnienie: PwC („Grasz o staż) oraz PZU („Nie tłumacz gdzie pracujesz”)
– Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding
Zwycięzca: NUTRICIA („Catch the wind”)
Wyróżnienie: NUTRICIA („Wolontariusze HOPE”) oraz Grupa Żywiec („Jasny pełny
start”)
– Najlepsza strona kariery
Zwycięzca: eurobank
Wyróżnienie: British American Tobacco oraz Grupa Żywiec
– Najlepsze ogłoszenie / profil rekrutacyjny
Zwycięzca: K2 Internet („Copywriterka”)
– Najlepsze wykorzystanie social media
Zwycięzca: Ernst & Young („Zacznij poziom wyżej”)
Wyróżnienie: Danone („Praca@Danone”) oraz Sii („Tech Challenge”)
– Najlepsze wydarzenie offline
Zwycięzca: Deloitte („Students Expedition”)
Wyróżnienie: Ernst&Young (Pufy „Tu jest twoje miejsce” oraz Akcja „Moc intensywnej
kariery”)
– Wyróżnienie specjalne
Zwycięzca: PZU („Nie tłumacz gdzie pracujesz”)
PRoto.pl patronowało wydarzeniu.