poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNAJlepsza strategia promocyjna Łodzi

NAJlepsza strategia promocyjna Łodzi

W Dzienniku Łódzkim ukazał się artykuł Magdy Szrejner na temat planów na promocję Łodzi. Tym razem jednak, nie są to pomysły specjalistów zajmujących się promocją, tylko mieszkańców miasta i czytelników gazety. Jak stwierdza autorka: „Łódź może wygrywać na targach turystycznych najlepszym filmem promocyjnym, może też wyprodukować jedną z najciekawszych na świecie animacji i dostać Oskara”. Podkreśla także, że zdaniem łodzian, miasto nie potrafi się promować i podkreślać atrakcyjności swoich najciekawszych miejsc.

Jeden z czytelników podsunął ciekawy pomysł na reklamowanie miejscowości. Uznał, że dobrym sposobem będzie wykorzystanie w promocji miasta przedrostka „naj”, który dominuje w życiu człowieka. Czytelnik przedstawił długa listę cech, którymi powinna się chwalić Łódź i o których można mówić używając owego przedrostka. Autorka dodaje, że często okazje na utworzenie rzeczy przyciągających turystów są marnowane, a największe i najciekawsze walory miasta pomijane. Wymienia ona także kilka propozycji rzeczy, które nadawałyby się do rozreklamowania Łodzi, chodzi m.in.: o szkołę filmową, łódzką Manufakturę czy największą w Polsce uczelnię publiczną, kształcącą projektantów mody.(mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj