Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Najmłodsi klienci składają reklamacje na Facebooku. w lipcu 2021 roku agencja on board think kong przeprowadziła badanie dotyczące preferowanej formy kontaktu podczas składania reklamacji. z zebranych danych wynika, że aż 40 proc. polaków uważa, że reklamacja zgłoszona przez stronę firmy na facebooku może być załatwiona sprawniej niż w przypadku innych kanałów kontaktu. z badania wynika, że kontakt w mediach społecznościowych jest uważany za skuteczniejszy niż składanie reklamacji przez infolinię czy formularze na stronach internetowych. twierdzą tak przede wszystkim młodzi ludzie – wśród badanych poniżej 25 roku życia 60 proc. jest przekonane, że zgłoszenie problemu na facebooku pozwoli na szybsze uzyskanie pomocy. ponadto w grupie 127 najmłodszych respondentów 76 osób zgodziło się ze stwierdzeniem o lepszej jakości pomocy przy reklamacji na facebooku. jak widać na wykresie, im starsza grupa wiekowa, tym mniejszy odsetek osób, które uważają, że kontakt z firmą na facebooku sprawi, że ich problem zostanie rozwiązany szybciej. wśród osób od 25 do 34 roku życia deklaruje tak 50 proc. badanych, podobnie w grupie od 35 do 49 lat – 45 proc. respondentów. uczestnicy badania, którzy ukończyli 50 lat, odmiennie oceniają składanie reklamacji w serwisie – jedynie 27,3 proc. z nich oczekuje sprawniejszej pomocy w kontakcie na facebooku. uzyskane w badaniu obtk wyniki obrazują rozwój zaufania dla mediów społecznościowych w obsłudze klienta, co może stanowić wyzwanie dla firm, które dotąd używały tradycyjnych kanałów komunikacji – czytamy w artykule norberta kilena dostępnym na stronie obtk. powodem wzrastającego zaufania najmłodszych respondentów do zgłaszania reklamcji na facebooku może być szybkość i jakość pomocy. prezentowane dane zostały omówione w informacji prasowej facebooka oraz we wspomnianym artykule. (ap). o badaniu:badanie zrealizowano w lipcu 2021 roku metodą cawi na reprezentatywnej próbie 1000 polaków w wieku powyżej 18 lat. za realizację badania na zlecenie on board think kong odpowiadało sw research.
W lipcu 2021 roku agencja On Board Think Kong przeprowadziła badanie dotyczące preferowanej formy kontaktu podczas składania reklamacji. Z zebranych danych wynika, że aż 40 proc. Polaków uważa, że reklamacja zgłoszona przez stronę firmy na Facebooku może być załatwiona sprawniej niż w przypadku innych kanałów kontaktu.

Z badania wynika, że kontakt w mediach społecznościowych jest uważany za skuteczniejszy niż składanie reklamacji przez infolinię czy formularze na stronach internetowych. Twierdzą tak przede wszystkim młodzi ludzie – wśród badanych poniżej 25 roku życia 60 proc. jest przekonane, że zgłoszenie problemu na Facebooku pozwoli na szybsze uzyskanie pomocy. Ponadto w grupie 127 najmłodszych respondentów 76 osób zgodziło się ze stwierdzeniem o lepszej jakości pomocy przy reklamacji na Facebooku.

Jak widać na wykresie, im starsza grupa wiekowa, tym mniejszy odsetek osób, które uważają, że kontakt z firmą na Facebooku sprawi, że ich problem zostanie rozwiązany szybciej. Wśród osób od 25 do 34 roku życia deklaruje tak 50 proc. badanych, podobnie w grupie od 35 do 49 lat – 45 proc. respondentów. Uczestnicy badania, którzy ukończyli 50 lat, odmiennie oceniają składanie reklamacji w serwisie – jedynie 27,3 proc. z nich oczekuje sprawniejszej pomocy w kontakcie na Facebooku.
Uzyskane w badaniu OBTK wyniki obrazują rozwój zaufania dla mediów społecznościowych w obsłudze klienta, co może stanowić wyzwanie dla firm, które dotąd używały tradycyjnych kanałów komunikacji – czytamy w artykule Norberta Kilena dostępnym na stronie OBTK. Powodem wzrastającego zaufania najmłodszych respondentów do zgłaszania reklamcji na Facebooku może być szybkość i jakość pomocy. Prezentowane dane zostały omówione w informacji prasowej Facebooka oraz we wspomnianym artykule. (ap)
O badaniu:
Badanie zrealizowano w lipcu 2021 roku metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków w wieku powyżej 18 lat. Za realizację badania na zlecenie On Board Think Kong odpowiadało SW Research.