Do agencji Labcon dołączyla Natalia Żmuda, która we wrześniu 2021 roku objęła stanowisko Social Media Team Leadera. Odpowiada za zarządzanie zespołem social media menedżerów i rozwój kompetencji agencji w obszarze mediów społecznościowych. Zespół ten obsługuje klientów agencji w zakresie tworzenia treści na kanały społecznościowe marek, moderacji oraz realizacji aktywacji kreatywnych.
Oprócz zarządzania zespołem i rozwojem kompetencji agencji, Żmuda będzie też odpowiedzialna za wsparcie integracji działań contentowo-mediowych w ramach programu One Social prowadzonego wspólnie przez Labcon oraz Salestube.
Żmuda objęła w agencji nowo utworzone stanowisko, powstałe w związku z rozbudową działu strategii i social mediów, którym kieruje Adam Kręgielewski, Head of Strategy and Social Media.
Przed dołączeniem do Labconu Natalia Żmuda pełniła funkcję Head of Social Media w agencji McCANN Poland, gdzie była odpowiedzialna za pracę zespołów ds. mediów społecznościowych oraz influencerów. Pracowała dla takich marek jak Mastercard, KFC, Honor (Huawei), Starbucks, WWF Polska, Stanley, Black&Decker, Dewalt, Kujawski czy Schär. (mb)