Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
NEONET zmienia szaty z okazji urodzin. sieć sklepów z elektroniką neonet zmienia system identyfikacji wizualnej z okazji 16. roku działalności na rynku. marka prezentuje nowe logo, którego symbolika ma podkreślać nastawienie na dialog z klientem. napis został wpisany w symbol dymka dialogowego. „skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz” – tłumaczy łukasz słotwiński, dyrektor kreatywny agencji brand new attitude, z którą współpracowała marka przy zmianie swojego wyglądu. nowości w identyfikacji wizualnej dotyczą także warstwy kolorystycznej i typograficznej. oprócz dotychczasowej czerwieni, w komunikacji pojawią się grafit, szarość i „symbolizująca elektryzujące okazje” zieleń. sieć sklepów w ramach zmian odświeżyła wygląd swoich punktów stacjonarnych i sklepu internetowego. nowy wygląd sklepu stacjonarnego neonet. dotychczasowe logo neonet. (mp).
Sieć sklepów z elektroniką NEONET zmienia system identyfikacji wizualnej z okazji 16. roku działalności na rynku. Marka prezentuje nowe logo, którego symbolika ma podkreślać nastawienie na dialog z klientem. Napis został wpisany w symbol dymka dialogowego.
„Skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz” – tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny agencji Brand New Attitude, z którą współpracowała marka przy zmianie swojego wyglądu.
Nowości w identyfikacji wizualnej dotyczą także warstwy kolorystycznej i typograficznej. Oprócz dotychczasowej czerwieni, w komunikacji pojawią się grafit, szarość i „symbolizująca elektryzujące okazje” zieleń. Sieć sklepów w ramach zmian odświeżyła wygląd swoich punktów stacjonarnych i sklepu internetowego.

Nowy wygląd sklepu stacjonarnego NEONET

Dotychczasowe logo NEONET
(mp)