Nestmedic, polska marka z branży medtech, w listopadzie 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Zmiany są konsekwencją rozwoju spółki, a także ekspansją na kolejne światowe rynki. Obecnie są to m.in. kraje Beneluksu, Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Włochy, a także Izrael, Arabia Saudyjska i w niedalekiej przyszłości Stany Zjednoczone.
„Nowa identyfikacja to zarazem nowe otwarcie dla Nestmedic. Świat nowych technologii jest nam od zawsze bliski, a wzrost znaczenia telemedycyny w dzisiejszym świecie determinuje nasz dynamiczny rozwój, który chcemy podkreślić także w naszej nowej komunikacji wizualnej. Chcemy, by nasz logotyp kojarzony był z najwyższej klasy rozwiązaniami telemedycznymi dostępnymi na całym świecie” – wyjaśnia Jacek Gnich, prezes Nestmedic.
Jak komunikuje firma, nowe logo podkreśla nowoczesne, technologiczne oblicze spółki, a kolorystyka nawiązuje do istoty branży medtech. Okrąg wokół litery „n” ma symbolizować natomiast globalną ekspansję firmy.
Za nową identyfikację wizualną odpowiedzialni są pracownicy zespołu Nestmedic. (bs)
Poprzednie logo