Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Netflix zmienia agencję PR w Polsce. netflix w polsce ma nowe agencje odpowiedzialne za działania w obszarze pr i komunikacji. wsparciem platformy streamingowej w tym zakresie od marca 2024 roku zajmują się k+pr oraz bosko, wybrane w przetargu. k+pr odpowiada za prowadzenie biura prasowego, będącego pierwszym punktem kontaktu dla mediów. agencja prowadzi także działania związane z promocją filmów i seriali. agencja bosko wspiera z kolei netfliksa w realizacji kampanii komunikacyjnych wybranych produkcji. po stronie k+pr działania dla netfliksa prowadzi dział brand pr, którym kieruje marcin kuchno. za tematy związane z tytułami filmowymi i serialowymi będzie odpowiedzialna katarzyna duda, pr manager. tematami branżowymi i biznesowymi zarządzał będzie wojciech wołk-łaniewski, pr manager. zespół wspierają również nina borowik, senior pr consultant, mateusz madiuk, senior pr consultant, i alicja kiełczewska, pr consultant. za wsparcie strategiczne projektu odpowiadają marcin kuchno, consulting director, i piotr jamrogiewicz, director of business development. do tej pory obsługą pr netfliksa w polsce zajmowało się msl. zespół tej agencji będzie wspierać działania pr platformy do końca marca 2024. (mb).
Netflix w Polsce ma nowe agencje odpowiedzialne za działania w obszarze PR i komunikacji. Wsparciem platformy streamingowej w tym zakresie od marca 2024 roku zajmują się K+PR oraz Bosko, wybrane w przetargu.
K+PR odpowiada za prowadzenie biura prasowego, będącego pierwszym punktem kontaktu dla mediów. Agencja prowadzi także działania związane z promocją filmów i seriali.
Agencja Bosko wspiera z kolei Netfliksa w realizacji kampanii komunikacyjnych wybranych produkcji.
Po stronie K+PR działania dla Netfliksa prowadzi dział Brand PR, którym kieruje Marcin Kuchno. Za tematy związane z tytułami filmowymi i serialowymi będzie odpowiedzialna Katarzyna Duda, PR Manager. Tematami branżowymi i biznesowymi zarządzał będzie Wojciech Wołk-Łaniewski, PR Manager. Zespół wspierają również Nina Borowik, Senior PR Consultant, Mateusz Madiuk, Senior PR Consultant, i Alicja Kiełczewska, PR Consultant.
Za wsparcie strategiczne projektu odpowiadają Marcin Kuchno, Consulting Director, i Piotr Jamrogiewicz, Director of Business Development.
Do tej pory obsługą PR Netfliksa w Polsce zajmowało się MSL. Zespół tej agencji będzie wspierać działania PR platformy do końca marca 2024. (mb)