poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNFZ planuje kampanię na temat żywienia w szpitalach

NFZ planuje kampanię na temat żywienia w szpitalach

Narodowy Fundusz Zdrowia zamierza przeprowadzić kampanię edukacyjno-informacyjną na temat żywienia szpitalnego. Zbiera aktualnie oferty od agencji.

NFZ opublikował zapytanie, którego celem jest oszacowanie wartości zamówienia na realizację ośmiomiesięcznej kampanii na temat żywienia szpitalnego. Akcja miałaby na celu edukację na temat żywienia w szpitalach, m.in. mechanizmu planowania posiłków dostosowanych do chorób, z którymi zmagają się pacjenci.

W ramach projektu ma powstać m.in. kwestionariusz oceny jakości posiłków w szpitalach, który umożliwiłby pacjentom przebywającym w szpitalach ocenę proponowanych/podawanych posiłków. Wyniki mają posłużyć do przygotowania raportu na temat jakości szpitalnego jedzenia.

Wybrana agencja byłaby też odpowiedzialna za przygotowanie strony internetowej z bazą posiłków dopasowaną do pacjentów szpitalnych. Witryna, z której mieliby korzystać i pacjenci, i administracja szpitali, zawierać ma też wszystkie materiały edukacyjno-informacyjne tworzone podczas projektu.

Wśród materiałów edukacyjno-informacyjnych, które mają powstać w ramach kampanii, mają znaleźć się broszura edukacyjna dla pacjentów o tym, jak ważne jest prawidłowe żywienie w trakcie choroby; ulotka promująca stronę internetową z bazą posiłków dla osób hospitalizowanych oraz diety.nf.gov.pl, broszura informacyjna dla szpitali i placówek – z najważniejszymi informacjami, jak ważne jest żywienie osób chorych przebywających na leczeniu szpitalnym.

Elementem kampanii mają być także cykliczne webinary dotyczące żywienia szpitalnego, omawiające najważniejsze problemy w tym zakresie. Udział w nich mają wziąć eksperci, a odbiorcami będą przedstawiciele administracji szpitali i osoby odpowiedzialne za żywienie pacjentów.

Jak czytamy w opisie zamówienia, zorganizowany ma zostać także plebiscyt, w którym wybrane zostaną szpitale najlepiej dbające o prawidłowe żywienie pacjentów.

Kampania ma potrwać osiem miesięcy. Agencje mogą przesyłać oferty do 30 lipca 2021 roku do godziny 12:00.

Więcej informacji na stronie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj