Najbliższe spotkanie z serii „Nie taki #PR czarny” odbędzie się już 27 czerwca 2019 roku w Olsztynie. Tym razem tematem spotkania będzie region Warmii i Mazur – jednak nie w turystycznym kontekście. Mowa będzie o tym, co sprawia, że regionalne marki stają się markami ogólnopolskimi oraz jak wykorzystują potencjał biznesowy regionu.
„Chcemy pokazać, że Warmia i Mazury to nie tylko wakacyjny kierunek. To przede wszystkim miejsce bogate w firmy nowoczesne, wykorzystujące tradycje regionalne, które płyną z falą czasu w celu odkrywania nowych lądów” – mówi organizator spotkania, agencja Wordsmith PR.
Gośćmi spotkania będą:
– Alicja Adamiec-Ślipy – wiceprezes zarządu i dyrektor handlowy marki OCTIM – od 1965, pochodzącej z Olsztynka firmy, która produkuje ponad 40 produktów spożywczych, takich jak ocet spirytusowy, jabłkowy czy musztardy oraz ketchupy.
– Justyna Krakowińska – założycielka marki odzieżowej LAKE wear, inspirowanej potrzebą aktywnego spędzania czasu na łonie natury, stworzoną dla ludzi, którzy doceniają spokój, harmonię i wygodę.
– Daniel Górecki – piwowar w Browar Warmia, piwowar domowy oraz członek Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych.
Cykl „Nie taki #PR czarny” to spotkania, których celem jest edukacja z zakresu PR-u i wymiana doświadczeń wśród profesjonalistów z branży.
Wydarzenie odbędzie się w Browarze Warmia w Olsztynie (ul. Nowowiejskiego 15). Rozpocznie się o 14:00.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Rejestracja na stronie.
Partnerem merytorycznym cyklu jest Instytut Monitorowania Mediów.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)