Zbliża się kolejne spotkanie z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting, organizowane przez agencję Q&A Communications. 11. edycja wydarzenia – pod hasłem „NO PLAN B” – odbędzie się 11 października 2021 roku o godzinie 18:00 w Concordia Design w Poznaniu.
Podczas spotkania poruszone zostaną wątki związane ze zmianami klimatycznymi. W ramach akcji promującej wydarzenie Q&A Communications umieściło stare ubrania zebrane wśród pracowników agencji we wiacie przystankowej.
„Przejrzeliśmy nasze szafy i zebraliśmy ubrania, których już nie nosimy. Mimo że regularnie organizujemy w biurze wymianki ciuchowe, oraz oddajemy odzież potrzebującym, znaleźliśmy sporo ubrań, które nie są nam już potrzebne. Postanowiliśmy więc nie tylko użyć ich do komunikacji naszego wydarzenia, ale też dać im drugie życie. Nawiązaliśmy współpracę z ZODSYQ, która ponownie wykorzysta odzież. Powstanie z niej kolekcja NO PLAN B, która bezpośrednio nawiąże do tematyki tegorocznego wydarzenia” – mówi Ewa Kawiecka z Q&A Communications.
W czasie wydarzenia będzie można premierowo obejrzeć najlepsze kreacje nagrodzone w tym roku na festiwalu Cannes Lions International Festival of Creativity. Przedstawione zostaną studia przypadku nagrodzonych kampanii na międzynarodowym festiwalu kreatywności, a także odbędą się rozmowy z ekspertami od komunikacji, zrównoważonego rozwoju oraz praktykami biznesu, którzy wdrażają takie rozwiązania.
Udział jest darmowy, wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja, której można dokonać na stronie.
„Myślą przewodnią tegorocznego, jedenastego już spotkania z cyklu Cannes Lions Creative Comms Meeting jest »NO PLAN B«. Ziemia zbliża się do momentu, w którym nie będzie odwrotu od katastrofy klimatycznej i wynikających z niej tragicznych konsekwencji. Każdego dnia jako branża odpowiadamy za komunikację marek przykładających rękę do zmian klimatycznych – chociażby przez sam fakt wzrostu gospodarczego, który jest skorelowany dodatnio z emisją CO2. Właśnie dlatego nasze wysiłki powinny skupić się na obniżeniu emisji gazów cieplarnianych, tak, aby jak najszybciej zatrzymać wzrost temperatury i osiągnąć neutralność węglową” – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications. „11 października spotkamy się, żeby podyskutować, podzielić się swoim doświadczeniem i zainspirować nawzajem do działania na rzecz Ziemi. Nasze zaangażowanie i konieczność zmian to jedyny słuszny plan wobec braku planu B dla planety” – dodaje.
Tegoroczna edycja zrzesza ludzi stojących za większymi i mniejszymi przedsiębiorstwami, którzy przez swoje zaangażowanie realizują odpowiedzialne i odważne działania będące początkiem prawdziwych rewolucji w sposobie myślenia i funkcjonowania w branży marketingowej. Podczas wydarzenia pojawią się eksperci zarówno z Poznania, jak i całej Polski.
Na scenie wraz z przedstawicielami Q&A Communications wystąpią m.in.:
Marta Usielska, szefowa działu marketingu w dziale zarządzania nieruchomościami komercyjnymi CBRE. Odpowiada za koordynację działań marketingowych i PR-owych prowadzonych na wszystkich zarządzanych nieruchomościach komercyjnych w portfelu CBRE. W 2021 roku dołączyła do zespołu scalającego usługi świadczone przez CBRE w zakresie ESG oraz zrównoważonego rozwoju.
Aleksandra Kulińska, future change analyst w infuture.institute, antropolożka i badaczka, autorka wielu badań i raportów w tym „Gez Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra?”. W instytucie odpowiada za opracowywanie koncepcji i realizację niestandardowych projektów i procesów badawczych z obszaru antropologii i jej subdyscyplin.
Sylwia Majcher, dziennikarka i autorka bestsellerowych poradników, m.in. „Wykorzystuję, nie marnuję. 52 Wyzwania Zero Waste” oraz reportaży takich jak „Mniej Mięsa” czy „I Ty możesz uratować świat”. Prowadzi warsztaty, szkolenia poświęcone ekologii, niemarnowaniu i obiegowi zamkniętemu. Ekspertka kampanii Komisji Europejskiej #odpoladostołu. Współpracuje z samorządami i instytucjami publicznymi, konsultuje projekty ekologiczne.
Magdalena Marzec, Head of Marketing w Too Good To Go. Chce inspirować wszystkich do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia skali marnowania żywności. Jej misją jest wbicie problemu marnowania na agendę użytkowników i partnerów Too Good To Go, jak również podjęcie tej kwestii przez decydentów i liderów opinii.
Paweł Rydz, dyrektor marketingu w Grupie Amica. Odpowiada za komunikację marketingową w Polsce oraz dziewięciu spółkach zależnych w Europie, zarządzając zespołami i 5 markami o regionalnym zasięgu: AMICA, GRAM, FAGOR Electrodomestico, HANSA oraz CDA.
Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy i PR Manager w Grupie Amica. Odpowiada z relacje z mediami, działania wizerunkowe i komunikację zewnętrzną, zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Wcześniej, przez blisko cztery lata pełnił funkcję rzecznika prasowego towarzystwa ubezpieczeniowego LINK4. Pasjonuje się komunikacją, CX oraz relacjami inwestorskimi.
Organizatorzy planują również transmisję online z wydarzenia. Szczegóły zostaną podane tutaj.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.