Znane są już tegoroczne nominacje do finału konkursu Złote Formaty, organizowanego przez Grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Do I etapu konkursu 91 miast i regionów zgłosiło 182 projekty promocyjne. Spośród nich, do finału Jury zakwalifikowało 26 najlepszych projektów. Znalazły się wśród nich propozycje przesłane przez 12 miast (Bytom, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Lublin, Łódź, Płock, Rybnik, Sopot, Szczecin, Warszawa i Żagań) i 6 urzędów marszałkowskich (województwa: kujawsko-pomorskie, małopolskie, podkarpackie, pomorskie, śląskie i wielkopolskie).
Z Gdańska zakwalifikowały się aż 3 projekty. Po dwa projekty – ze Szczecina, Lublina, Łodzi, Katowic, Płocka oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Pomorze i Śląsk okazały się najlepsze w rywalizacji grupowej. Z tych regionów do finału Jury zakwalifikowało aż po 6 projektów.
Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton. Na zwycięzców konkursu czekają nagrody ufundowane przez Grupę Ströer, m.in.: outdoorowe kampanie reklamowe o wartości 150 tys. zł netto w każdej z pięciu kategorii konkursowych oraz kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze o wartości 20 tys. zł netto w ramach kategorii: outdoorowa kampania reklamowa, event, serwis WWW oraz wydawnictwo promocyjne.
Miasta, które nie zakwalifikowały się do finału mają jeszcze szansę na zdobycie dodatkowych atrakcyjnych nagród, które w tegorocznej edycji ufundowali: Związek Miast Polskich (nagroda w wysokości 10 000 zł), magazyn Elle (12 artykułów, poświęconych każdemu z nagrodzonych miast). Nagrodę specjalną przyzna także stacja TVP Info. Portal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. Więcej informacji na stronie. (psp)