Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Norbert Oruba w Arco Sport. z początkiem sierpnia 2017 roku norbert oruba objął nowo utworzone stanowisko marketing & advertising managera w arco sport. będzie odpowiadał za działania promocyjne i wizerunkowe w kanałach online i offline sklepów nike, adidas i reebok mieszczących się w największych galeriach handlowych w południowej polsce. do jego obowiązków będzie należała też realizacja całej strategii marketingowej arco sport, w tym działania z zakresu pr, jak np. komunikacja z partnerami firmy oraz pojedynczych sklepów nike, adidas i reebok. zajmie się także nawiązywaniem współpracy z organizatorami eventów sportowych odbywających się na terenie polski. norbert oruba mimo objęcia nowego stanowiska nie przestał pełnić funkcji konsultanta ds. rozwoju nowych mediów szwajcarskich manufaktur glycine i aerowatch. oruba specjalizuje się w content marketingu, copywritingu i webwritingu. doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie luxtime. pracował też w niemieckim przedsiębiorstwie z branży it tecattack, gdzie objemował stanowisko marketing managera i rzecznika prasowego projektów realizowanych w polsce, niemczech, austrii i szwajcarii. prowadzi także trzy blogi poświęcone zagadnieniom promocji dóbr luksusowych. (pk).
Z początkiem sierpnia 2017 roku Norbert Oruba objął nowo utworzone stanowisko Marketing & Advertising Managera w Arco Sport. Będzie odpowiadał za działania promocyjne i wizerunkowe w kanałach online i offline sklepów Nike, adidas i Reebok mieszczących się w największych galeriach handlowych w południowej Polsce. Do jego obowiązków będzie należała też realizacja całej strategii marketingowej Arco Sport, w tym działania z zakresu PR, jak np. komunikacja z partnerami firmy oraz pojedynczych sklepów Nike, adidas i Reebok. Zajmie się także nawiązywaniem współpracy z organizatorami eventów sportowych odbywających się na terenie Polski.
Norbert Oruba mimo objęcia nowego stanowiska nie przestał pełnić funkcji konsultanta ds. rozwoju nowych mediów szwajcarskich manufaktur Glycine i Aerowatch.
Oruba specjalizuje się w content marketingu, copywritingu i webwritingu. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie LuxTime. Pracował też w niemieckim przedsiębiorstwie z branży IT TecAttack, gdzie objemował stanowisko Marketing Managera i rzecznika prasowego projektów realizowanych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Prowadzi także trzy blogi poświęcone zagadnieniom promocji dóbr luksusowych. (pk)