20 listopada 2023 roku rozpoczęła działalność nowa agencja komunikacji – RedRaccoon. Założyli ją Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel. Firma ma specjalizować się głównie w obsłudze klientów z branży technologii, oferując komunikację z zakresu B2B i B2C.
Jak mówią założyciele, agencja będzie działać na styku technologii, biznesu i popkultury, a jednym z filarów jej działaności ma być empatia.
Działania RR mają obejmować pełną obsługę komunikacyjną, w tym m.in. PR produktowy, wewnętrzny, korporacyjny czy kryzysowy oraz content marketing. W katalogu usług agencji znajdą się także pozycjonowanie ekspertów oraz thought leadership.
„Szop w nazwie i identyfikacji wizualnej ma podkreślać zwinność i spryt zespołu RR, jest też naturalnym łącznikiem ze światem popkultury” – przekazuje agencja.
Aleksandra Bobkowska, partnerka zarządzająca RedRacoon, od 20 lat zajmuje się komunikacją i marketingiem. Współpracowała z Point of View Business Communications Consultancy, gdzie odpowiadała m.in. za kampanie społeczne Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego i Eli Lily Polska. W Panato PR była odpowiedzialna za projekt komunikacji dla firmy FANUC Polska, obejmujący popularyzację automatyzacji procesów produkcyjnych w Polsce. Pełniła funkcję Head of Corporate Communication, a następnie Head of Brand&Corporate w agencji Monday Group.
Krzysztof Rygiel, również pełniący funkcję partnera zarządzającego RR, ma 13-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu usług nowych technologii, e-sportu oraz gamingu. W Monday Group był odpowiedzialny za koordynację działań marek takich ASUS, Action czy Fujitsu. W Hill+Knowlton Strategies Poland pełnił funkcję menedżera w zespole Technology Practice, gdzie obsługiwał klientów takich jak Microsoft, Spotify czy Huawei. Następnie przejął obowiązki szefa zespołu. Był również partnerem wspomnianego już Monday Group, gdzie bezpośrednio współpracował z zarządem firmy, a jednocześnie pełnił funkcję Head of Consumer & Gaming.
„Nasze uzupełniające się kompetencje i wieloletnia dotychczasowa współpraca są dobrym prognostykiem dla RedRaccoon. Mamy z Krzysztofem podobną energię, ale zupełnie inaczej patrzymy na projekty i wyzwania” – mówi Bobkowska.
Aktualnie do klientów RedRacoon należą dwie firmy, które zostały pozyskane na drodze rekomendacji. Jedną z nich jest Adlook – platforma umożliwiająca efektywne zarządzanie kampaniami brandingowymi dzięki algorytmom Deep Learning.
Obecnie w zespole są wyłącznie Bobkowska i Rygiel, jednak agencja planuje powiększenie zespołu. (an)