Związani wcześniej z agencją Compress Adam Sanocki, Maciej Sokołowski i Dawid Michnik otworzyli własną firmę. Attention Marketing, łącząc konsulting z działem badawczym i fundacją, ma wspierać klientów w działaniach marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych.
„Attention Marketing to sztuka zarządzania uwagą. Pełnimy u naszych klientów rolę facylitatorówi managerów złożonych projektów na styku biznesu i komunikacji” – podkreśla Adam Sanocki, partner zarządzający w Attention Marketing.
W ramach modelu działalności firmy funkcjonują trzy marki: Attention Marketing Consulting, Attention Marketing Research oraz Attention Marketing Institute.
Do zadań Attention Marketing Consulting należą doradztwo biznesowe i komunikacyjne oraz poprawianie kluczowych wskaźników związanych z wizerunkiem i sprzedażą klientów.
Attention Marketing Research z kolei dostarcza content w postaci badań, raportów i analiz rynkowych wykorzystywanych do działań komunikacyjnych i sprzedażowych. Dział badawczy składa się z konsultantów Attention Marketing i zespołu badaczy rynku z PMR Consulting & Research. Liderem zespołu badawczego jest Marcin Rzepka z Partner PMR Consulting&Research.
Attention Marketing Institute to natomiast fundacja, która promuje etyczne działania w marketingu i biznesie. Ma ona również cyklicznie przygotowywać rekomendacje dla firm, instytucji i organizacji pozarządowych w oparciu o aktualne trendy w marketingu, komunikacji i sprzedaży.
Do grona klientów Attention Marketing, który teraz oficjalnie inauguruje swoją działalność, należą m.in.: Adecco Poland, AdValue, BZ WBK Leasing, BMG Adwokaci, Comp, Creotech Instruments, Modis Polska, Spring Professional czy Polskie Stowarzyszenie Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych. Co więcej, spółka realizuje działania projektowe, a także szkolenia dla firm i organizacji pozarządowych.
Zespół Zarządzający Attention Marketing: