Międzynarodowa firma Infobip, dostawca rozwiązań komunikacji mobilnej dla biznesu, przeszła rebranding. Powodem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest szybko zmieniający się krajobraz rynku mobilnego oraz rosnąca pozycja rynkowa Infobip – tłumaczą przedstawiciele firmy.
Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmują m.in. odświeżony design oraz nowe logo, którego niezmienną cechą pozostaje kolor pomarańczowy. W poprzedniej wersji logo w takiej barwie występowała nazwa firmy, z kolei w nowym znaku nazwa Infobip jest w kolorze czarnym, zaś dodatkowo pojawił się nowy element w kolorze pomarańczowym, który ma symbolizować hasło „Worlds Connected”, wyjaśniające misję marki – opisują przedstawiciele Infobip.
Z lewej strony nowe logo firmy, z prawej jego poprzednia wersja, która obowiązywała od 2011 roku
„Odzwierciedla ono (hasło »Worlds Connected« – przyp. red.) nie tylko wizję łączenia fizycznych światów, ale także łączenie wszystkich »światów« rozumianych jako kanały komunikacji” – czytamy w przesłanym komunikacie prasowym. Nowe hasło będzie umieszczane m.in. na materiałach promocyjnych, zwłaszcza podczas wydarzeń targowych i konferencji, w których udział będą brali eksperci Infobip. Zmiany związane z rebrandingiem objęły także szablony prezentacji oraz wszystkie elementy graficzne, które firma wykorzystuje na targach i spotkaniach branżowych.
Nowa identyfikacja wizualna została stworzona przez wewnętrzny zespół projektowy Infobip we współpracy z Fabular Agency, która opracowała nowy logotyp. (bm)