niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMarka Infobip wprowadziła nową identyfikację wizualną

Marka Infobip wprowadziła nową identyfikację wizualną

Międzynarodowa firma Infobip, dostawca rozwiązań komunikacji mobilnej dla biznesu, przeszła rebranding. Powodem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest szybko zmieniający się krajobraz rynku mobilnego oraz rosnąca pozycja rynkowa Infobip – tłumaczą przedstawiciele firmy.

Zmiany w identyfikacji wizualnej obejmują m.in. odświeżony design oraz nowe logo, którego niezmienną cechą pozostaje kolor pomarańczowy. W poprzedniej wersji logo w takiej barwie występowała nazwa firmy, z kolei w nowym znaku nazwa Infobip jest w kolorze czarnym, zaś dodatkowo pojawił się nowy element w kolorze pomarańczowym, który ma symbolizować hasło „Worlds Connected”, wyjaśniające misję marki – opisują przedstawiciele Infobip.

Nowe i stare logo firmy Infobip
Z lewej strony nowe logo firmy, z prawej jego poprzednia wersja, która obowiązywała od 2011 roku

„Odzwierciedla ono (hasło »Worlds Connected« – przyp. red.) nie tylko wizję łączenia fizycznych światów, ale także łączenie wszystkich »światów« rozumianych jako kanały komunikacji” – czytamy w przesłanym komunikacie prasowym. Nowe hasło będzie umieszczane m.in. na materiałach promocyjnych, zwłaszcza podczas wydarzeń targowych i konferencji, w których udział będą brali eksperci Infobip. Zmiany związane z rebrandingiem objęły także szablony prezentacji oraz wszystkie elementy graficzne, które firma wykorzystuje na targach i spotkaniach branżowych.

Nowa identyfikacja wizualna została stworzona przez wewnętrzny zespół projektowy Infobip we współpracy z Fabular Agency, która opracowała nowy logotyp. (bm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj