Już po raz jedenasty jurorzy przyznają nagrody najlepszym kampaniom marketingowym. W tym roku dodano nowe kategorie: CSR, innowacja internetowa oraz wideo. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 9 maja.
Głównym celem Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Ponadto liczy się skuteczność i efektywność podejmowanych działań.
W konkursie mogą uczestniczyć agencje komunikacji marketingowej, domy mediowe, firmy, kontrahenci oraz podmioty gospodarcze, które na zlecenie osób trzecich lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.
Niezmiennie, można zgłaszać prace w następujących kategoriach: Wysyłka bezpośrednia, Program lojalnościowy, Promocja sprzedaży, Experiential marketing, Shopper marketing, Program incentive travel, Digital marketing, Marketing mobilny, Direct response advertising, Kampania zintegrowana. Ze względu na szerokie spektrum rozumienia działań marketingowych prace są oceniane również w kategoriach: Non profit, Design, Open, Salon odrzuconych.
W tegorocznej edycji w jury, jako przedstawiciele marketerów zasiądą: Łukasz Dziemianko, senior product manager CF Hasco-Lek, Magdalena Grzelak, chief marketing officer CCIG, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu CCC.eu, Adam Nowak, country manager IKEA Family, Rafał Pietrwalski, zastępca dyrektora zarządzającego segmentem klienta biznesowego Poczty Polskiej SA, Marek Różycki, head of SMB marketing Google Poland. Reprezentować agencję będą: Artur Beck, prezes zarządu Creative Harder, Jan Biłyk, prezes zarządu Laurens Coster, Grzegorz Bonder, general manager UniqueOne, Beata Horodniczy, prezes zarządu DCN Direct, Marek Kossakowski, managing director Data Solutions, Tomasz Danielewicz, Creative Director They.pl, Paweł Ostrowski, strategy director Lubię to – Linked by Isobar.
Organizatorami konkursu Golden Arrow są: VFP Communications oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu. Sponsorem wydarzenia jest PKN Orlen, a Partnerem głównym Poczta Polska.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Więcej informacji na stronie www.goldenarrow.pl