piątek, 28 marca, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryNowe kierownictwo w dziale Personal Care Unilevera

Nowe kierownictwo w dziale Personal Care Unilevera

W lutym 2025 roku Unilever poinformował o zmianach w kierownictwie działu Personal Care, który obejmuje marki kosmetyczne i stanowi jedną z kluczowych kategorii biznesowych firmy. Na stanowiska kierownicze awansowali Tomasz Suffner, Iwona Towalska oraz Joanna Orzechowska.

Jak przekazuje Unilever, nowi liderzy będą odpowiadali za dalszy rozwój oraz umacnianie pozycji marek kosmetycznych, w tym Dove, Rexona i AXE. „Strategiczne zmiany na kluczowych stanowiskach to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku, który z perspektywy firmy należy do grona jednego z sześciu najważniejszych w Europie. W obliczu dynamicznych zmian w branży FMCG elastyczne podejście, innowacyjność i nieustanny rozwój biznesu są kluczowe” – wyjaśnia firma.

Joanna Orzechowska objęła stanowisko Head of Marketing & Media. W nowej roli przejmuje pełną odpowiedzialność biznesową za kategorię produktów Personal Care w Unilever. Do jej kluczowych zadań należy opracowywanie strategii kategorii oraz marek, w tym Dove, Rexona, Axe oraz Lux, współpraca z mediami oraz działania digital i dCommerce.

Joanna Orzechowska

Orzechowska jest liderką z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kategoriami i ich strategią biznesową, a także prowadzeniu marek oraz realizacji działań skoncentrowanych na maksymalizacji udziałów rynkowych, przychodów i marży. Z Unilever jest związana od ponad 11 lat. Karierę zawodową rozwijała w międzynarodowych organizacjach na stanowiskach lokalnych oraz regionalnych działów marketingowych. Orzechowska jest absolwentką Wydziału Finansów Przedsiębiorstwa Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Tomasz Suffner awansował na stanowisko General Managera Personal Care Poland w globalnych strukturach Unilever. Tym samym dołączył do Europejskiego Zespołu Liderów Personal Care. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zmianami na polskim rynku w czasie globalnych wdrożeń w obszarze strategii, struktury oraz kultury organizacyjnej. To kolejny międzynarodowy projekt, który Suffner realizuje w Polsce.

Tomasz Suffner

Suffner to manager z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianami wdrażanymi w strukturach firm oraz kierowaniu zespołami cross-funkcjonalnymi. Ma ma też doświadczenie w marketingu na stanowiskach o regionalnym zasięgu. Z Unilever związany jest od ponad 12 lat – współpracę z firmą rozpoczął w ramach programu Unilever Future Leaders. Suffner jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Iwona Towalska objęła stanowisko Customer Strategy Planning Head & Net Revenue Management. Odpowiada za tworzenie długoterminowej strategii działania dla kategorii Personal Care oraz jej ewaluację. Jej kluczowym zadaniem będzie również zarządzenie zmianami w zakresie implementacji nowej metodologii pracy.

Iwona Towalska

Towalska ma wieloletnie doświadczenia w zakresie opracowywania strategii wdrażania planów marketingowych. Dołączyła do zespołu Unilever w 2019 roku jako Trade Marketing Team Leaderka. Przez ponad 15 lat prowadziła zespoły w ramach różnych kategorii FMCG. Ukończyła marketing i zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj