Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Nowe opcje dla reklamodawców w Instagram Stories. w sierpniu 2016 instagram wprowadził funkcję stories , z której obecnie korzysta już ponad 150 milionów osób. teraz serwis udostępnia reklamodawcom nowe narzędzia, dzięki którym będą mogli w formie relacji docierać do nowych klientów i angażować tych obecnych. statystyki dla relacji to pierwsza z nowych funkcji na instagramie. będą one dostępne w narzędziach biznesowych serwisu. umożliwią firmom i markom dostęp do danych dotyczących zasięgu oraz liczby wyświetleń i odpowiedzi w instagram stories. serwis wprowadza także pełnoekranowe reklamy w stories. tę funkcję będą testować firmy takie jak nike, dove, general motors czy asos. jak podaje instagram, 1/3 najczęściej wyświetlanych relacji to treści zamieszczone przez marki. około 70 proc. relacji jest wyświetlanych z włączonym dźwiękiem (bez uwzględnienia relacji na żywo). 70 proc. użytkowników instagrama obserwuje w serwisie przynajmniej jedną markę. (mb).
W sierpniu 2016 Instagram wprowadził funkcję Stories, z której obecnie korzysta już ponad 150 milionów osób. Teraz serwis udostępnia reklamodawcom nowe narzędzia, dzięki którym będą mogli w formie relacji docierać do nowych klientów i angażować tych obecnych.
Statystyki dla relacji to pierwsza z nowych funkcji na Instagramie. Będą one dostępne w narzędziach biznesowych serwisu. Umożliwią firmom i markom dostęp do danych dotyczących zasięgu oraz liczby wyświetleń i odpowiedzi w Instagram Stories.
Serwis wprowadza także pełnoekranowe reklamy w Stories. Tę funkcję będą testować firmy takie jak Nike, Dove, General Motors czy ASOS.
Jak podaje Instagram, 1/3 najczęściej wyświetlanych relacji to treści zamieszczone przez marki. Około 70 proc. relacji jest wyświetlanych z włączonym dźwiękiem (bez uwzględnienia relacji na żywo). 70 proc. użytkowników Instagrama obserwuje w serwisie przynajmniej jedną markę. (mb)