Agencja Great Minds, będąca częścią Garden of Words Group, poinformowała w maju 2023 roku o zatrudnieniu dwóch nowych osób oraz jednym awansie obecnego pracownika.
W kwietniu 2023 roku do agencji dołączyła Agnieszka Machniewicz i została Head of Marketing Communication. W nowej roli odpowiada za rozwój działu marketingu oraz poszerzanie kompetencji agencji o inne obszary, m.in. ATL. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno w strukturach klienckich, jak i w agencjach reklamowych, marketingowych oraz PR-owych, m.in. w 24/7 Communication, Plej i Isobar Polska. Pracowała dla klientów takich jak m.in. Procter & Gamble, L’Oréal, Philips oraz Skoda.
Paulina Więcek dołączyła do agencji jako Head of Design i odpowiada za rozwój działu kreacji, opracowywanie koncepcji wizualnych zgodnych ze strategią marki oraz dbanie o spójność całej komunikacji. Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży kreatywnej, które zdobywała, realizując projekty dla takich marek jak: Chanel, L’Oréal, Avon, Oriflame, eobuwie.pl, National Geografic, Nat Gio Wild, Fox i Fox Life.
Paulina Więcek
Ponadto, Karolina Liberka awansowała na stanowisko Head of Strategy and Innovation. W nowej roli będzie odpowiedzialna za wprowadzanie nowej technologii do organizacji, szkolenia z jej zakresu, a także za proponowanie klientom nowych rozwiązań w oparciu o innowacyjne pomysły. Z grupą Garden of Words związana jest od prawie czterech lat. Wcześniej zajmowała stanowisko New Marketing Strategist. (bs)
Karolina Liberka