piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMeta chce pomóc rozwijać się twórcom. Nowe opcje na Facebooku

Meta chce pomóc rozwijać się twórcom. Nowe opcje na Facebooku

Meta ogłosiła na swoim blogu nowe funkcje, które pozwolą twórcom testować treści i analizować wyniki na Facebooku. Co więcej, firma zamierza wprowadzić nagrody, m.in. takie jak większa widoczność w aktualnościach. 

Jak wyjaśnia Meta, treści będzie można testować na pulpicie profesjonalnym, w którym mają mieścić się wszystkie zasoby twórcy.

Firma zapowiada, że w nadchodzących tygodniach Meta wprowadzi narzędzie do przeprowadzania testów rolek, dzięki któremu twórcy będą mogli sprawdzić, który opis i która miniaturka w ich poście uzyskuje najlepsze wyniki. Tworząc rolkę na urządzeniu mobilnym, użytkownicy będą mogli przeprowadzić testy maksymalnie cztery razy. Wyniki mają być widoczne na pulpicie profesjonalnym, a najlepszy wariant ma być automatycznie wyświetlany na stronie, jeśli użytkownik tego nie zmieni. 

Meta zamierza wykorzystać sztuczną inteligencję do generowania opisów i pomagania w tworzeniu miniatur.

Firma poinformowała również, że użytkownicy będą mogli przekształcić swoje transmisje na żywo w rolki w zakładce „Twoje materiały”. 

Ma powstać również Centrum osiągnięć, w którym będzie można sprawdzić wyniki swojej twórczości. Ponadto, jeśli użytkownicy będą mogli co tydzień publikować rolki, mogą zdobyć nowe osiągniecie o nazwie „serie rolek”. Twórcy, którzy ukończą wszystkie etapy, mają w nagrodę uzyskać lepszą widoczność w aktualnościach lub otrzymać etykietę o nazwie „Twórca zyskujący popularność” na swojej stronie lub profilu. 

W każdy poniedziałek mają pojawiać się nowe wyzwania, które pomogą rozwijać się twórcom – może to być np. publikowanie lub odpowiadanie na komentarze określoną liczbę razy lub osiągnięcie określonej liczby odtworzeń rolek lub interakcji. 

Na pulpicie profesjonalnym mają znajdować się statystyki postów z Facebooka i crosspostów z Instagrama, co pozwoli twórcom dowiedzieć się więcej o zainteresowaniach odbiorców. Użytkownicy będą mogli korzystać z szeregu wskaźników, takich jak: zasięg dla rolek z podziałem na osoby obserwujące i nieobserwujące, informacja jak rolka wypadła w porównaniu z innymi reelsami i oraz statystyki, jak długo odbiorcy oglądali rolkę. Ma pojawić się również aktualizacja dotycząca odtworzeń rolek. Użytkownicy będą mogli przeglądać dane sprzed ostatnich 90 dni. Do tej pory statystyki zawierały informacje z 28 dni.

Meta zamierza również ułatwić poszukiwanie odpowiedzi na pytania użytkowników. Funkcja wyszukiwania ma wyświetlać odpowiednie artykuły w Centrum pomocy, które zawierają pożądane informacje. Wobec tego użytkownicy nie będą musieli przeglądać artykułów w celu znalezienia potrzebnych informacji.

(af)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj