28 maja w Warszawie odbędzie się konferencja „Nowe trendy w marketingu internetowym”, której organizatorem jest Polski Drukarz, wydawca magazynu ProKREACJA. Spotkanie poświęcone jest zagadnieniom marketingu internetowego, w tym m.in. niestandardowym działaniom, reklamie w serwisach społecznościowych, wykorzystaniu wideo w promocji w sieci oraz monitoringowi działań marketingowych w Internecie. W trakcie wykładów uczestnicy dowiedzą się m.in., w jaki sposób budować relacje z klientami oraz liderami opinii w przestrzeni internetowej, jak odbierane są działania reklamowe w sieci oraz jak integrować działania online i offline.
Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona, o przyjęciu uczestnika decyduje kolejność zgłoszeń (jako zgłoszenie rozumie się przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty). Szczegółowych informacji udziela Michał Borowiec, można też je zaczerpnąć ze strony www konferencji.
Portal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)