6 i 7 kwietnia 2017 roku po raz 6. odbędzie się konferencja Łódź Jungle Web. Poruszane na niej ogólne zagadnienia krążą wokół marketingu internetowego, nowych technologi oraz innowacji w biznesie, jednak motywem przewodnim tegorocznej edycji będzie wideomarketing.
Organizatorzy wydarzenia rozpoznają w nim szybko rozwijający się trend. „Wideo jest formą szybką do przyswojenia, często o dużym ładunku emocjonalnym, co czyni ją niezwykle efektywnym narzędziem marketingu internetowego” – twierdzą osoby odpowiedzialne za Łódź Jungle Web. „Potwierdza to także stały rozwój Snapchata, Instagrama czy Facebooka” – dodają.
Jak piszą organizatorzy – studenci Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego – wydarzenie wyróżnia „dziki klimat dżungli, do której zapraszani są najlepsi specjaliści z branży marketingowej, social mediów, nowych technologii i start-upów”.
Na czynniki pierwsze temat wideo w sieci rozłoży między innymi Magdalena Daniłoś, autorka książki Video marketing nie tylko na YouTube i CEO firmy OFFON Agency. Podczas późniejszego panelu dyskusyjnego pod tytułem „Przyszłość internetu w telewizji czy telewizji w internecie?” do prelegentki dołączą youtuberzy – Kaja Szafrańska z kanału Jakbyniepaczec oraz Jakub Jankowski – Matura to Bzdura.
Podczas łódzkiej konferencji poruszone zostaną również tematy związane z influencer marketingiem, budowaniem strategii marketingowych, PR-em oraz content marketingiem. Głos zabiorą między innymi Kamil Pawłowski z VML Poland i Łukasz Glombicki z LifeTube’a. W czasie wydarzenia będzie można również wysłuchać prelekcji przedstawicieli firmy IMAGINE na temat designu w procesie kształtowania marki.
Konferencję Łódź Jungle Web zamknie panel dyskusyjny. Monika Czaplicka, właścicielka fanpage’a Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy, porozmawia z Nadią Długosz (członkinią zespołu kreatywnego Abstrachuje.TV oraz scenarzystką i reżyserką kanału Beksy) oraz Łukaszem Głombickim na temat hejtu w internecie.
W czasie łódzkiego wydarzenia odbędą się również cztery szkolenia (na przykład: „Jak przygotować skuteczną komunikację kryzysową? Case study” czy „Jak mówić językiem klienta?”) oraz prezentacje firmy Roboty i spółka, która zajmuje się technologiami VR, drukarkami 3D oraz dronami.
Łódź Jungle Web odbędzie 6 i 7 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Więcej informacji na stronie wydarzenia.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.