środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNowy dział, nowy dyrektor

Nowy dział, nowy dyrektor

Izabella Dessoulavy-Gładysz objęła nowo utworzone w strukturach marketingu i sprzedaży stanowisko dyrektora ds. komunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland). Z firmą jest związana od 4 lat.
Jako dyrektor ds. komunikacji zajmowała sięprzygotowaniem oraz nadzorem nad realizacją strategii informacyjnej firmy podczas fuzji. Odpowiedzialna była również za kreowanie wizerunku firmy w mediach, pełniła również obowiązki rzecznika prasowego. Do jej nowych zadań należy przygotowanie i wdrażanie kompleksowej strategii w obszarze komunikacji marketingowej i public relations. Odpowiada za realizację kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych firmy. Zarządza sześcioosobowym zespołem specjalistów.

Dessoulavy-Gładysz z branżą public relations i komunikacją marketingową jest związana od ponad 9 lat. Przez wiele lat pracowała w sektorze finansowym, specjalizując się w PR usług ubezpieczeniowych. Karierę zawodową rozpoczęła w 1996 roku w Amplico AIG Life Tuż. W latach 1999 – 2001 zajmowała stanowisko PR & marketing managera w Nationwide TUnŻ (obecnie Aegon), gdzie odpowiadała m.in. za wprowadzenie marki Nationwide na polski rynek usług finansowych oraz realizację strategii marketingowej i public relations firmy. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi oraz programu MBA prowadzonego przez Canadian International Management Institute. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj