sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościO biznesie sportowym na Stadionie Narodowym

O biznesie sportowym na Stadionie Narodowym

Dziesiąta jubileuszowa edycja Dni Marketingu Sportowego odbędzie się 22-23 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Międzynarodowi prelegenci przedstawią najnowsze trendy w sponsoringu sportowym i powiedzą, jak zarządzać obiektami sportowymi w kontekście Euro 2012.

Director of sponsorship consulting, William Fenton, opowie o sponsoringu sportowym w dobie kryzysu ekonomicznego, podczas gdy CEO Redmandarin – Shaun Whatling – zwróci uwagę na przyszłe potrzeby sponsorów. Druga część spotkania rozpocznie się prezentacją profesora Simona Chadwicka o ambush marketingu. Następnie Michael Brill – regional vice president SMG Europe oraz Barry Pollen – director of stadium manangement South Africa, przybliżą metody efektywnego zarządzania małymi, średnimi i dużymi obiektami sportowymi. Polskim akcentem będzie Krzysztof Rut – dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w PGE Polska Grupa Energetyczna, który omówi stan rynku naming rights obiektów sportowych w naszym kraju.

Finałowy panel 22 marca skupi się na przyszłości marketingu sportowego. Kevin Jackson, executive director of business development w GPJ, przedstawi gościom metody wdrożenia marketingu doświadczeń do projektów sportowych. Ostatnia prezentacja należeć będzie do Toma Cannona, który zaprezentuje przyszłe zagrożenia i możliwość w obszarze marketingu sportowego.

Zwieńczeniem pierwszego dnia będzie wieczorna VIII Gala Sportu i Biznesu. Nagrody Sportu i Biznesu promują osoby i instytucje, które bezpośrednio wpływają na rozwój sportu w Polsce. Kapituła Nagród, składająca się z ekspertów biznesu sportowego, przyzna nagrody w trzynastu kategoriach.

Cały program dostępny jest na stronie.

PRoto.pl patronuje wydarzeniu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj