W dniach 16–17 maja 2018 roku odbędzie się w Krakowie trzecia edycja Akademii Marketingu – tematem przewodnim wydarzenia będzie hasło „Social media to nowa telewizja”. 28 zaproszonych prelegentów przybliży słuchaczom zagadnienia związane z wideo marketingiem, biorąc pod uwagę nie tylko jego społeczny odbiór, lecz także aspekty techniczne, kreatywne inspiracje czy influencer marketing.
Konferencja „Social media to nowa telewizja” jest skierowana głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, brand managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli start-upów oraz małych i średnich firm, specjalistów ds. social mediów, content designerów czy strategów.
Co organizatorzy proponują w programie konferencji? Oprócz prezentacji wyników kilku badań nad społecznym odbiorem reklamy i contentu filmowego (przygotowanych przez m.in. Kantar Millward Brown), słuchacze poznają aspekty techniczne kampanii wideo w internecie.
Zasady działania modelu programmatic przybliżą Marta Kusowska i Dawid Dutkiewicz z Bluerank, a Marta Sułkiewicz z Gemiusa opowie o metodach porównywania efektywności reklam w TV i na YouTubie. Specyfikę pracy z wideo na Facebooku zaprezentuje tymczasem Agnieszka Chabrzyk – zarządzająca agencją Business Factory (oficjalny Facebook Marketing Partner na region Europy Środkowo-Wschodniej).
Uczestnicy konferencji wysłuchają również porad specjalistów z Havas Media Group, którzy przedstawią różne modele rozliczeniowe i pokażą, jak może wyglądać współpraca na linii agencja-klient w wideo marketingu. W Krakowie nie zabraknie też tematu analityki kampanii wideo, którą zajmie się Mateusz Muryjas z firmy Analityczny. Zagadnieniem SEO zajmie się Albert Czajkowski z Semanticad, a parę słów o prawnych aspektach wykorzystywania filmów w internecie powie też Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk z kancelarii MyLo.
Na krakowskiej konferencji pojawi się też kilka prelekcji dotyczących kreatywnej strony wideo marketingu. O viralach i angażowaniu internautów opowiedzą dyrektorzy kreatywni Paulina Imiołek-Szałda (John Pitcher) i Jakub Marczyński (Szlachetna Paczka), a językowi w filmach biznesowych przyjrzy się Michał Grzebyk z ContentHouse. O samej pracy z kamerą opowie natomiast Kamil Kozieł, ekspert od wystąpień publicznych. Na „Social media to nowa telewizja” pojawi się też tematyka influencer marketingu – opowie o niej m.in. Red Lipstick Monster, która prowadzi kanał na YouTubie liczący ponad milion subskrybentów.
Trzecia edycja Akademii Marketingu odbędzie się w dniach 16–17 maja 2018 roku w Krakowskim Parku Technologicznym. Więcej informacji i pełną agendę można znaleźć na stronie wydarzenia.
Organizatorem konferencji jest ContentHouse.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mp)