28 marca, podczas drugiego dnia targów OUTDOOR EXPO, odbędzie się konferencja MIASTO-KOMUNIKACJA-REKLAMA poświęcona promocji miast i regionów. Tematyka wydarzenia związana jest z kształtowaniem wizerunku miast i regionów poprzez narzędzia public relations, a także poprzez wyposażanie miast w odpowiednie nośniki informacji miejskiej i turystycznej.
W trakcie konferencji o mieście idealnym – funkcjonalnym dla mieszkańców i czytelnym dla turystów – będą rozmawiać polscy i zagraniczni eksperci zajmujący się marketingiem miejskim, promocją miast, budowaniem wizerunku, komunikacją miasto-mieszkańcy oraz praktycy z firm outdoroowych i agencji PR. Konferencja jest skierowana do pracowników wydziałów promocji miast i regionów, prezydentów miast, marszałków, wojewodów, radnych, pracowników wydziałów estetyki i kształtowania architektonicznego, urbanistów i plastyków miejskich, a także do pracowników agencji reklamowych i domów mediowych oraz dziennikarzy mediów marketingowych.
Organizatorem konferencji MIASTO–KOMUNIKACJA–REKLAMA są Międzynarodowe Targi Poznańskie. Więcej informacji na temat targów można przeczytać na stronie internetowej.
Wortal PRoto jest partnerem medialnym konferencji. (psp)