Już wkrótce – 19 i 20 kwietnia – na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego rusza trzecia edycja AIDCAS Conference.
Pierwszy dzień konferencji upłynie nam pod znakiem place brandingu. Jak kreować markę miasta? W jaki sposób stworzyć długofalową strategię rozwoju miejskiego z wykorzystaniem narzędzi marketingowych? Odpowiedzi na te i inne pytania udzielą specjaliści (m.in.: prof. Dr hab. Tomasz Romański (WSMiP UŁ), Arkadiusz Cybulski (Gamfi), Marta Hereźniak (WSMiP UŁ), Aleksandra Olejnik (WSMiP UŁ), Ewelina Izydorczyk-Lewy (przedstawiciel Łodzi w Brukseli).
W piątek z kolei omówione zostanie zagadnienie grywalizacji. Prowadzący spotkanie pokażą, za pomocą jakich technik wykorzystać to popularne w świecie marketingu i mediów zjawisko. Wytłumaczą też, czy grywalizacja może być dźwignią handlu i jak działa ona w Polsce i zagranicą. Gościem specjalnym będzie tego dnia Paweł Tkaczyk, autor takich publikacji jak: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”.
„Bardzo istotny podczas pierwszego dnia wydarzenia będzie wątek regionalny – prelegenci opowiedzą nam między innymi o tym, w jaki sposób promowana była Łódź starająca się o miano Europejskiej Stolicy Kultury i jak może wyglądać strategia marketingowa naszego miasta. Naszymi gośćmi będą także przedstawiciele firmy, która stworzyła nowe logo Łodzi. Projekt ten wzbudził wiele kontrowersji, zarówno wśród dziennikarzy, jak i mieszkańców miasta i dlatego tu w szczególności liczymy na zainteresowanie i ciekawą dyskusję” – zachęca do udziału w AIDCAS Aleksandra Olejnik, jeden z koordynatorów i prelegentów konferencji.
W programie konferencji również kilkugodzinne warsztaty tematyczne, na które już teraz można się zapisywać na stronie. Ilość miejsc ograniczona! PRoto.pl patronuje wydarzeniu.