Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ogilvy Polska obsłuży Lego w pięciu krajach. we wrześniu 2019 roku ogilvy polska rozpoczęło współpracę z marką lego. agencja obsługuje oddział firmy w polsce oraz kordynuje pracę lokalnych agencji na ukrainie, litwie, łotwie oraz w estonii. odpowiada przede wszystkim za pr i influencer marketing. dodatkowo wspomoże markę w organizacji eventów oraz w działaniach koncepyjnych i kreatywnych. do końca 2019 roku współpraca będzie projektowa. od początku 2020 roku ogilvy zajmie się całościową obsługą marki, jednak nie informuje o czasie trwania umowy. z ramienia ogilvy za działania na rzecz klienta odpowiada tomasz cichocki, dyrektor pr. lego wybrało agencję w wyniku przetargu. do tej pory obsługą marki zajmowało się pi-ar+. (ak).
We wrześniu 2019 roku Ogilvy Polska rozpoczęło współpracę z marką Lego. Agencja obsługuje oddział firmy w Polsce oraz kordynuje pracę lokalnych agencji na Ukrainie, Litwie, Łotwie oraz w Estonii. Odpowiada przede wszystkim za PR i influencer marketing. Dodatkowo wspomoże markę w organizacji eventów oraz w działaniach koncepyjnych i kreatywnych.
Do końca 2019 roku współpraca będzie projektowa. Od początku 2020 roku Ogilvy zajmie się całościową obsługą marki, jednak nie informuje o czasie trwania umowy. Z ramienia Ogilvy za działania na rzecz klienta odpowiada Tomasz Cichocki, dyrektor PR.
Lego wybrało agencję w wyniku przetargu. Do tej pory obsługą marki zajmowało się Pi-aR+. (ak)