Ogilvy PR uruchomiło nową usługę dla sektora B2B – „Business Influence”. Daje ona firmom dostęp do influenrcerów biznesowych.
Nowa oferta, za którą odpowiada Rahul Titus, Global Head of Influence, ma pomoć klientom wykorzystywać wiarygodne autorytety branżowe do budowania świadomości i reputacji marki oraz wzmocnienia zaangażowania pracowników.
„Business Influence to nowy obszar rozwoju w marketingu influencerskim. Podobnie jak w przypadku sektora B2C, w B2B chodzi o budowanie zaufania, autentyczność i wiarygodność, które przynoszą więcej wartości niż agresywne działania sprzedażowe. Firmy i marki, które dobrze to rozumieją, są przygotowane na czerpanie korzyści z ciągle rosnącego sektora twórców treści. Przyszłość Business Influence to prawdziwi ludzie wywierający realny wpływ” – mówi Rahul Titus, Global Head of Influence.
„Mocno wierzymy, że Business Influence pozwoli nam na świeże spojrzenie na komunikacje B2B, co się przełoży na wymierne rezultaty dla naszych klientów” – powiedział Michał Olbrychowski, Managing Director z Ogilvy PR Polska.
Z oferty korzystają już takie firmy jak IBM, Samsung Business i Vodafone Business. (bs)