W drugiej edycji konkursu The Next Gen of PR, skierowanego do początkujących PR-owców, prace oceniać będzie jury pod przewodnictwem Przemysława Mitraszewskiego, prezesa Lighthouse oraz prezesa zarządu Związku Firm PR, organizatora konkursu. Uczestnicy tegorocznej odsłony zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez OnePlus, markę technologii mobilnych.
Przemysław Mitraszewski, przewodniczący jury, to ekspert w dziedzinie komunikacji, mający ponad 20 lat doświadczenia w public relations. Jest współzałożycielem i prezesem zarządu Lighthouse. Ponadto pełni funkcję pełnomocnika zarządu LPP oraz prezesa Związku Firm PR. Jego kluczową kompetencją jest zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Od dziesięciu lat zasiada w jury Złotych Spinaczy.
Członkami tegorocznego jury zostali także:
Beata Cioczek, Account Director w Clue PR – ma kilkunastoletnie doświadczenie z polskimi i międzynarodowymi firmami, w tym spółkami giełdowymi, które wykorzystuje w budowaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, jak i w działaniach employerbrandingowych. Nadzorowała kampanie PR nominowane i nagradzane w m.in. IPRA Awards, European Excellence Awards czy SABRE Awards.
Michał Fura, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Grupie Play – wcześniej kierował komunikacją korporacyjną i Public Policy oraz komunikacją wewnętrzną UPC w Polsce i regionie CEE, pełnił też funkcję rzecznika prasowego spółki. Jest członkiem zarządu Fundacji Digital Poland odpowiedzialnym za komunikację i marketing. W swojej karierze był także dziennikarzem, m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”. Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego.
Piotr Jamrogiewicz, Account Director w Dfusion communication – odpowiada w agencji za działania komunikacyjne dla takich firm jak Microsoft, Schneider Electric, PZU, Esri, VW FS, Anwim, Adyen, DXC czy Cisco. Specjalizuje się w komunikacji usług i produktów biznesowych z naciskiem na budowanie długofalowych narracji dotyczących m.in. transformacji cyfrowej i energetycznej, a także zrównoważonego rozwoju.
Małgorzata Karwicka, Account Director w Planet Partners – w agencji zarządza pracą zespołów oraz customer service. Karierę zaczęła w radiu i telewizji, a od dziesięciu lat tworzy i realizuje projekty komunikacyjne (o zasięgu międzynarodowym) w obszarach B2B oraz B2C. Wprowadzała na rynek polski międzynarodowe korporacje, a jej doświadczenie branżowe sięga sektora kosmicznego.
Marcin Kuchno, Consulting Director w agencji Komunikacja Plus – specjalizuje się w komunikacji produktowej ze szczególnym zamiłowaniem do obszaru nowych technologii użytkowych. W komunikacji łączy brand PR z działaniami z pola influencer i content marketingu. W swojej karierze doradzał takim markom jak Amazon, Microsoft, FOX, OPPO, Pyszne.pl, Canon.
Małgorzata Podstawka, Brand & PR Communication Manager w OnePlus Polska – odpowiada za komunikację marki technologii mobilnych. Doświadczenie zdobywała w agencjach public relations i social media w zespołach odpowiedzialnych za działania marketingowe i PR marek technologicznych oraz w mediach z obszaru zdrowia, w tytułach biznesowych i sportowych.
Monika Wszeborowska, PR Manager i rzecznik prasowy LPP – jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i budowanie wizerunku ekspertów grupy kapitałowej oraz doradztwo w zakresie wystąpień publicznych. Silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja kryzysowa, mitygowanie ryzyk wizerunkowych i zarządzanie reputacją grupy. Przez wiele lat związana z obszarem marketingu i PR w branży Transport Spedycja Logistyka (TSL). W latach 2015-2017 była dyrektorką marketingu największego polskiego portu morskiego oraz jego rzeczniczką prasową.
„Konkurs The Next Gen of PR jest świetną przestrzenią do realizacji idei marki OnePlus. Jej motto »Never Settle« powstało 10 lat temu, by stale rzucać sobie wyzwania i nie zatrzymywać się w dążeniu do ulepszania oferowanych rozwiązań. Cieszymy się, że jako marka możemy być partnerem głównym tak ciekawej inicjatywy. Nie mamy wątpliwości, że uczestnicy zaprezentują mnóstwo oryginalnych i kreatywnych pomysłów” – mówi Małgorzata Podstawka z OnePlus Polska.
Stworzone przez uczestników kampanie public relations, odpowiadające na zadany brief konkursowy, będą oceniane przez jurorów według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, a także spodziewany efekt.
Do konkursu mogą zgłaszać się dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat.
Zgłoszenia przyjmowane są do 19 maja 2023 roku przez formularz.
Zwycięzcy wezmą udział w międzynarodowym finale ICCO Next Generation PR World Cup, a także otrzymają nagrodę pieniężną. Laureaci polskich eliminacji zostaną ogłoszeni w czerwcu 2023 roku.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.