11 nominacji dla polskich firm i projektów znalazło się na tegorocznej liście kandydatów do SABRE Awards EMEA. PRovoke Media opublikowało listę nominowanych w 20. edycji konkursu, który nagradza osiągnięcia w zakresie brandingu, zarządzania reputacją i public relations.
Szansę na nagrodę ma w sumie ponad 400 kampanii, które wybrano spośród dwóch tysięcy zgłoszeń.
W gronie nominowanych Polskę reprezentują:
• w kategorii Superior Achievement in Brand-Building: VeloBank
• w kategorii The Baltic: „Wybory bez picu” – Komitet Obrony Demokracji i K+Group, Must Be Loud
• w kategorii Corporate Media Relations: „Wyższy poziom chmury” – Microsoft Polska i Dfusion communication
• w kategorii Branded Journalism: „Bravo x Netflix” – Netflix i MSL Poland
• w kategorii Sponsorship: „Łączy nas najlepszy skład” – PZPN i Biedronka, Jeronimo Martins (Biedronka), Polski Związek Piłki Nożnej i Publicon Services oraz „Raport sponsoringowy Grupy Orlen” – Orlen i Publicon Services
• w kategorii Home & Furniture: „Bezpieczny Dom” – Resideo, Procontent i Kerris
• w kategorii Technology: Hardware: „Acer Predator Games” międzyszkolny konkurs rozgrywek esportowych – Acer Polska i Publicon Services
• w kategorii Telecommications: „Smart City” – Orange Polska i Icon Strategies
• w kategorii Healthcare Providers: „Rak Chadza Wspak” – Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii, Fundacja Onkologika i K+Group
• w kategorii Non-Corporate, Associations: „#NoShameCoalition” – Answear.LAB i Clue PR
Rozdanie nagród odbędzie się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie. (af)