Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ogłoszono nominowanych w XIII edycji konkursu PRCH Retail Awards. do xiii edycji konkursu prch retail awards zgłoszono rekordową liczbę 118 projektów. jury oceniające zgłoszone aplikacje nominowało 103 projekty do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki prch retail awards. w grupie biznesowo-strategicznej jury wskazało 33 projekty, a w kategoriach marketingowych 70 projektów. w tym roku w konkursie debiutuje siedem nowych kategorii, w tym takie jak personalne wyróżnienia dla najlepszego dyrektora czy marketing managera obiektu handlowego. inną kategorią ocenianą po raz pierwszy są działania esg obiektu handlowego roku. z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie, można zapoznać się na stronie. w xiii edycji prch retail awards projekty konkursowe weryfikuje grono 24 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające kampanie marketingowe obiektów i sieci handlowych, obiekty i sieci handlowe oraz nowość – jury strategiczne. rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych, czyli projektów, które zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży. laureatów poznamy 24 listopada 2022 roku podczas gali prch retail awards w centrum praskim koneser w warszawie. proto.pl jest patronem medialnym konkursu.
Do XIII edycji konkursu PRCH Retail Awards zgłoszono rekordową liczbę 118 projektów. Jury oceniające zgłoszone aplikacje nominowało 103 projekty do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards.
W grupie biznesowo-strategicznej jury wskazało 33 projekty, a w kategoriach marketingowych 70 projektów. W tym roku w konkursie debiutuje siedem nowych kategorii, w tym takie jak personalne wyróżnienia dla najlepszego dyrektora czy marketing managera obiektu handlowego. Inną kategorią ocenianą po raz pierwszy są działania ESG obiektu handlowego roku.
Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie, można zapoznać się na stronie.
W XIII edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 24 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające kampanie marketingowe obiektów i sieci handlowych, obiekty i sieci handlowe oraz nowość – jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych, czyli projektów, które zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży.
Laureatów poznamy 24 listopada 2022 roku podczas gali PRCH Retail Awards w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.