Do XIII edycji konkursu PRCH Retail Awards zgłoszono rekordową liczbę 118 projektów. Jury oceniające zgłoszone aplikacje nominowało 103 projekty do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki PRCH Retail Awards.
W grupie biznesowo-strategicznej jury wskazało 33 projekty, a w kategoriach marketingowych 70 projektów. W tym roku w konkursie debiutuje siedem nowych kategorii, w tym takie jak personalne wyróżnienia dla najlepszego dyrektora czy marketing managera obiektu handlowego. Inną kategorią ocenianą po raz pierwszy są działania ESG obiektu handlowego roku.
Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie, można zapoznać się na stronie.
W XIII edycji PRCH Retail Awards projekty konkursowe weryfikuje grono 24 członków jury, podzielonych na trzy grupy oceniające kampanie marketingowe obiektów i sieci handlowych, obiekty i sieci handlowe oraz nowość – jury strategiczne. Rolą tego ostatniego jest wskazanie laureatów nagród specjalnych, czyli projektów, które zasługują na uznanie z uwagi na innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży.
Laureatów poznamy 24 listopada 2022 roku podczas gali PRCH Retail Awards w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.