piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościOKO.press przechodzi rebranding

OKO.press przechodzi rebranding

W listopadzie serwis OKO.press przeszedł rebranding. Jak komunikuje portal, jego nowe logo jest „nowoczesną wersją lekko graficznie uatrakcyjnionej nazwy”.

Zmieniony logotyp ma także na celu wpisanie się w trend mocniej wyeksponowanej nazwy. Poprzednie logo przedstawiało ludzkie oko w przekroju, z czerwoną tęczówką.

Poprzednie logo

Wygląd strony internetowej także uległ zmianom. Ma być ona czytelniejsza i bardziej funkcjonalna. Jak czytamy, będzie można m.in. zapisywać artykuł do przeczytania na później albo słuchać podcastu i jednocześnie przechodzić między artykułami bez wyłączania odtwarzacza.

Serwis przez rebranding chce dać również syngał, że przez sześć lat działalności jako medium rozwinął się i zmienił.

Identyfikację wizualną i makietę nowej strony zaprojektował Edgar Bąk. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj